Kiszivárgott a Honda Civic következő generációjának formája

A szabadalmi hivatalnak szánt fotók szivárogtak ki az új Civicről

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy CivicXI néven futó fórumon bukkantak fel a képek, amelyek állítólag a Honda kompaktjának következő generációját ábrázolják.

Habár arról semmiféle információt nem közöltek a fórumban, honnan is szerezték a képeket, azok valóban hasonlítanak a korábban álcázva lefotózott következő generációs Civic Type R modellre. A Honda nyáron jelentette be, hogy a Civic következő generációja jövőre, valamikor a tavasz vége felé debütál. Szóval valószínűleg tényleg a valóságot tükrözik a kiszivárgott képek, amelyeket olybá tűnik, a szabadalmi hivatalnak szántak. Jól láthatóan hasonlít a sziluettje a jelenlegi generációra, a tetővonal és a csomagtér-ajtó lejtése szinte megegyezik azzal, ám a részletek sokkal konzervatívabbak, mint a rengeteg ál-légbeömlővel teletűzdelt aktuális Civicen. Letisztultabb az orrkialakítás, hátul pedig az egyre inkább trendivé váló, teljes szélességben végigfutó fényeket alkalmazták.
Hirdetés
Már az is biztos, hogy a Civic gyártása végleg elköltözik az Egyesült Királyságból. A swindoni gyár helyett a Civic teljes palettáját Észak-Amerikában fogja előállítani a japán márka. Azt nem részletezték, hogy pontosan hol, de jelenleg Kanadában és az USA-ban is vannak gyárai a Hondának. A motorizáltságról sem árultak még el semmi hivatalosat, ám azt rebesgetik, hogy a Type R például hibrid hajtásláncot kap, 400 lóerő körüli rendszerteljesítménnyel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

    • 2020.09.30. at 03:51
      Permalink

      Neked nem. De egyébként nem értem amit mondasz. Nem a Civicet viszik el Európából, hanem a gyártását. Az meg csak jó lesz, hogy nem a hebehurgya angolok gyártják majd.

      • 2020.09.30. at 05:40
        Permalink

        Teljesen egyértelmű, hogy vámmegállapodás nélkül nem lehet jövedelmezően importálni az USA-ban gyártott típusokat. Néhány rétegmodellel, pl. Tesla meg lehet csinálni, egy tömegkompakttal nem. Még a japán gyártású típusokat is alig tudják itt értékesíteni, pedig nekik van vámegyezményük. Szedán esetleg lehet majd török gyártásból, de 5 ajtós nem.

        • 2020.10.01. at 05:32
          Permalink

          Én így sem vennék rá mérget, hogy a Civicet elviszik. Anno az Accordról jó időben tudni lehetett, hogy elviszik Európából, helyette behozták a Civic szedánt, illetve megtartották. A 10-ik generációból két félét is forgalmaztak EU-ban, kizártnak tartom, hogy a következő generációból semmit se forgalmazzanak itt. Én semmi olyat nem olvasok sehol, hogy a 11-iket ne forgalmaznák itt, remélem így is marad. Ha mégis elviszik, az nagyon szomorú lesz, mert számomra egy üde színfolt most is az utakon a 10 gen. Legalább nem az egyenugyanolyan európai gyártók ocsmány, szürke, egyik 19, másik 1 híjján 20 kompaktjait látom. Ha szembejönnek, nem is lehet megállapítani róluk, melyik melyik. Mind egyformák.

          • 2020.10.01. at 07:33
            Permalink

            Az Accordból évtizedekig volt egy USA és egy EU változat. Utóbbi fenntartását egy darabig az tette gazdaságossá, hogy a Rover beszállt a fejlesztésbe és az eladási számoknak is jót tett.

            Miután a Rovert bukták (nem saját hibából), az amerikai Acura eladásokkal próbálták rentábilissé tenni az európai Accordot (de annyira nem sikerült, itt is ott is látványosan elmaradtak az eladások).

            Szerintem a kérdés itt az hogy ha tovább drágulna a Civic, akkor megéri e egyáltalán az EU homolágció, Viszont a kérdés szerintem elméleti, elég Japánban összeszerelni és máris megoldva…

  • 2020.09.30. at 03:54
    Permalink

    Nekem egyébként az Accord nagyon hiányzik. Egy jó és szép autóval kevesebb van itt Európában. Irígykedve nézem az amerikai videókat az Accordról. De hát ide a passzát, meg a béemwé valamelyik pénznyelője, esetleg az audi a4 kell. Ja meg az oktávia.

    • 2020.09.30. at 06:18
      Permalink

      Az Octavia azért nem jó példa az általad felsoroltak közül, mert arra egyedül nem kell egy kisebb vagyont költeni a fenntartásra, és árban is lényegesen olcsóbb, mint a felsoroltak. Röhej, de rendszeresen odajönnek a parkolóban, hogy milyen szép állapotban van (képzelheted, nincs 7 éves és van benne 303ekm, milyen lehet az eleje… de messziről és belülről is kifejezetten egyben van), pedig csak annyit csináltam vele, hogy rendberaktam és mindig tiszta.

      Nekem semmi bajom az Accorddal, de ha annyira szerették volna az emberek, máig kapható lenne akár idehaza is.

    • 2020.09.30. at 07:35
      Permalink

      A széptől nagyon-nagyon messze van ez a kocsi, de nem ez a fő baja. a Civicnek.

      Az amerikai Accord akkorát bukna itt mint az Európai odaát (amit az USÁ-ban Acura néven prémiumodellként árultak, az utsót mondjuk jogosan is).

      A Honda néha elmebeteg árakon kínálta a modelljeit, így megérdemelten bukott velük.

      Igen, a Passatot európai igényekre tenyésztették ki, ezért is fogy jól, bár az egész kategória csökken.

Vélemény, hozzászólás?