Furcsa, de majd megszokjuk a Venga új orrát
Az A oszloptól előre és a csomagtérajtó. Meglepő, de csak ezeken a pontokon tér el a Kovács Miklós által megrajzolt Kia Vengától a Hyundai ix20-as kisautó-buszlimuzin karosszériája. Úgy sikerült a nagytestvér aktuális márkaarculatához igazítani a megjelenést, hogy egy pillanatig se lesz szembetűnő a párhuzam. Feltéve, hogy nem kukkantunk be az utastérbe, ahol tényleg csak a megvilágítás színe és a márkajelzés jelenti a különbséget. Nehéz dolga lesz a Hyundainak, hiszen hiába készül a Vengával egy gyártósoron, Csehországban az ix20-as, arra csak öt, és nem hét év garanciát vállalnak. Vagy épp könnyű dolga lesz a vásárlónak, aki bízhat a minőségben, és a rövidebb garancia-idő miatt esetleg többet tud alkudni.
Hátulról is egyedi a látvány, az utastérben azonban csak a márkajelzés tér el
Műszakilag nincs semmi újdonság, 1,4 és 1,6 literes, benzin- illetve dízelmotorral lehet megvásárolni a Hyundai ix20-as kis buszlimuzint, amely annyiban tud majd többet a Kia testvérénél, hogy nála alapfelszerelésként adják a motorleállító rendszert. A névben szereplő x betűre az a hivatalos magyarázat, hogy az a résmodelleket, nem pedig az összkerékhajtást jelöli, ezért lehet a csak elsőkerékhajtású buszlimuzin neve ix20.
Az oldalnézet árulkodik arról, hogy az ix20 lényegében egy Kia Venga
Sokkal fiatalosabb az új orral az i10
Az i10 modellfrissítés kapcsán nincs semmi fejtörő. Kicserélték az autó orrát, így az már illeszkedik az épp aktuális formavilágba. Nyugdíjazták a négyhengeres, 1,1 literes motort, a helyét egy teljesen új fejlesztésű, 68 lóerős egyliteres háromhengeres veszi át. Az 1,2 literes, 86 lóerős benzines változatlanul folytatja, a dízelt azonban nyugdíjazzák, nagyon megdrágítja ugyanis az Euro 5-re való átállás. Januárban indul a megújult Hyundai i10 forgalmazása, az ix20 már hamarabb megvásárolható lesz.