Király hot hatch egy béna kompaktból? Simán, ha Nismo!
A Nissan Párizsban leplezte le a Pulsar Nismo koncepciót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Van úgy, hogy a virtuáltunerek nagyon belenyúlnak. Ez esetben duplán is így volt; a Nissan bemutatta a Pulsar Nismo koncepciót.
Nem tetszik a sima Pulsar? Majd akkor a Nismo biztos fog!
Még májusban írtunk a Pulsar Nismóról, de akkor még csak a tervezői fantázia szintjén, illetve egy digitálisan előállított grafika képében létezhetett. Valószínűleg a Nissanhoz is eljutott a nismósított Pulsar híre, de ha nem akkor sem kell meglepődni, program náluk, hogy mindenből lesz sport, vagy legalábbis sportos változat is. A Wild Speed és a Road Magazine látványterve nemcsak betalált, hanem nagyon jól is sikerült. Erre most előállt a Nismo a sajátjával, ami pár részletben tér csak el tőle.
Egyedi lökhárítók, szélesítések és ültetés a földig, ahogy kell. A Nismo piros dekorációja jól áll a selyemfényű szürke fényezésen
A Pulsar Nismo koncepció formái, színei hamisítatlan Nismo elemek, a kompakt mégis önálló karaktert kapott a gyári tervezőbrigádtól. Ők nem műtötték rá a 370Z Nismo orrát, ahogy a virtuáltunerek. Az alap Pulsar hosszú tengelytávja és arányai kicsit furcsák, de azért nem csúnya, csak épp nem ő a legszebb a kategóriában. Bezzeg a Nismo változat: kiszélesítve és leültetve sokkal egészségesebbnek hat, sőt még dögös is.
A beltér sportos és a legjobb, hogy közben ugyanannyira tágas, mint a kategóriából kiemelkedő méretű alapmodellben
Mélyre lógó lökhárító, széles kerékjárati ívek, óriási légbeömlők és dupla kipufogó a hátsó diffúzor közepén. Kívülre jutott némi karbon díszbetét, a beltérbe meg sportkormány, integrált-fejtámlás kagylóülések és némi piros szín, hogy nehogy morcosak legyünk a nagy feketeségtől. A kerekeken 235/35 R 19 méretűek a gumik, a hátsó tetőlégterelő karbonszálas műanyag. A Nissan egyelőre csak annyit közölt, hogy ez a koncepció hivatott megmutatni a Pulsar sportosításában rejlő lehetőségeket. Csak annyit árultak el róla, hogy a szériakivitelénél közvetlenebb kormány és természetesen keményebb futómű van benne, illetve alatta. A motor mérete és ereje még nagy titok, de ha arra gondolunk, hogy a sima Pulsarban az 1.6 DIG-T 190 lóerős, akkor logikusan legalább 250 lóerő körüli teljesítménnyel lehet számolni. Bár ez még csak egy tanulmány, ha nem is Nismo, de lesz erősebb és sportosabb Pulsar, az biztos.
Sportülések és lapostányérnyi féktárcsák. Van bennük potenciál