A legerősebb dízelmotorral és ötfokozatú kézi sebességváltóval tiporták padlógázon az előző generációs Logant
Kérdés sem fér hozzá, hogy az összes Dacia Logan közül a második generációs, dízelmotorral szerelt kombiváltozat alkalmas leginkább a hosszú utazásokhoz, ám Autobahn-fegyvernek aligha lehet nevezni a
"román Porschét". Ezt bizonyítja a gyorsulási adat is, a gyári 12,2 másodperc állórajtból 100 km/óráig még egészen korrekt, ám 140 km/óra felett már közel sem ennyire baráti a helyzet. Az alábbi videón is jól látható, hogy ezt a sebességet elhagyva már nem igazán tud dinamikusan gyorsulni az autó, a 173 km/órás, hivatalos végsebesség-adatot közelítve pedig már a hátszél és a szerencse is kell a sikerhez. Fontos azonban megjegyezni, hogy a hazai, 130 km/órás sebességhatárok mellett jó eséllyel nem jelent majd problémát az autópályákon sem a dízel Logan teljesítménye. Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy 8-10 évesen, 200 ezer kilométer alatti futásteljesítménnyel, klímával és érvényes műszakival is 2 millió forint alatt kezdődik a kínálat ebből a típusból a Használtautó.hu keresési eredményeit böngészve.