Kínai autók Európának: a németeknél nyit központot a Great Wall

A Great Wall két márkájának két zöld rendszámos autója is érkezik Európába

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két, a kontinensen új márka, a Wey és az Ora is bemutatott egy-egy konnektoros modellt Münchenben. Mindkét gyártó a Great Wallhoz tartozik, akik most egy új központot is nyitottak Németországban. Mutatjuk, mivel törnének be ismét az európai piacra!

Münchenben megnyílt a Great Wall európai főhadiszállása, nem sokkal azután, hogy a kínai cég bejelentette az európai terjeszkedést és megmutatott két ide szánt modellt a nagyvilágnak. Reményeik szerint az itteni iroda segíti majd a kínai központ kommunikációját a helyi beszállítókkal és döntéshozókkal. A tervek szerint ugyanis egy konnektoros hibrid SUV és egy városi villanyautó is érkezik még 2022-ben, az előbbi a Wey, az utóbbi pedig az Ora márkától.
Hirdetés
A gyártó továbbá úgynevezett élményközpontokat is nyitna Münchenben és Berlinben, ezzel is elősegítve, hogy "életmód-márkává" váljanak az európai vásárlók körében is. Ezeken a helyeken a potenciális vásárlók nem csak az autókkal, hanem a töltési szolgáltatásokkal, a karbantartási és javítási lehetőségekkel és az új, intelligens technológiákkal is megismerkedhetnének. A gyártáshoz további üzemeket terveznek létesíteni, többek között egy akkumulátorgyárat is.

Ez tehát nem csak új autómárkákat, de új munkahelyeket is jelentene, a most megnyílt müncheni iroda magában 300 embert foglalkoztat, és ez még csak a legkisebb láncszem.

Fontos hozzátenni, hogy a cégcsoport 2012 és 2017 közt már próbálkozott Európában, ám akkor Bulgáriában nyitottak gyárat, és olcsóbb megoldásokban gondolkoztak. Ezzel szemben most azokat a vásárlókat célozzák, akik hajlandóak többet fizetni, ha a kapott termék is eléri a várt színvonalat. "Az európai piac meghódítása fontos mérföldkő a Great Wall Motor számára, többek közt azért, mert így globális márkává válhatunk." - nyilatkozta Qiao Xianghua, a cég európai részlegének CEO-ja. Hozzátette: "Ezen a piacon sem adunk alább az ambiciózus céljainkból, az élményközpontokkal például megpróbáljuk bevonni a vásárlókat a termékek fejlesztési procedúrájába, hogy még jobban magukénak érezhessék az autóinkat."
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?