A fotó a changchuni gyárban készült, vélhetően egy előszériás példány szerepel a képen, a kombi formája is harmonikus lett (Forrás: Carscoops)
Tavaly már felröppent a pletyka, hogy hamarosan elkészül az
Arteon kombiváltozata, Kínában pedig a Volkswagen és a FAW (First Automotive Works) közös munkájának köszönhetően már kézzel fogható az eredmény. A helyi piacon ugyan Volkswagen CC Travel Edition lesz a típus hivatalos neve, azonban jól látszik, hogy itt az Arteon kombi kiviteléről van szó. A fronton nem látható számottevő változás, csupán a lökhárítón igazítottak egy kicsit, a sok krómmal operáló, lámpákkal összefolyó maszk a három éve debütált ferdehátúé.
A fekete műanyagozás némileg robusztusabb, terepjárósabb megjelenést kölcsönöz a kombinak, a fotók alapján pedig még valamennyi emelést is kapott a modell (Forrás: Carscoops)
Az érdekesség a B oszlop után kezdődik, innentől ugyanis nem lejt olyan radikálisan a tető, mint a ferdehátú változatnál, a hátsó szélvédő pedig a hagyományos kombikkal ellentétben nem függőleges, hanem a manapság divatosabbnak számító döntött megoldást választották a tervezők. A kombin is króm díszíti az ajtók alját és a kipufogó környékét (a fotókon szereplő példányon csak a króm hűlt helye látható az ajtókon), pluszban pedig fekete műanyagozást is kap a puttonyos változathoz, ezzel pedig enyhe terepjárós hangulat is jár az Arteonhoz.
Ízlések és pofonok, de talán a Volkswagen kínálatának legszebb darabja az Arteon immár három éve
A hírek szerint a motortérben kétliteres TSI motor kapott helyet, ami 186 és 220 lovas teljesítménnyel készül, a sebességváltást pedig hétsebességes DSG-re bízzák, de a négykerékhajtás elérhetősége is valószínű. Egyelőre nem tudni, hogy a modellből készül-e európai kivitel, bár szinte biztos, hogy lenne kereslet a dögös kombira.
Szinte biztosra vehető, hogy nagy igény lenne az Areton kombi kivitelére, reméljük Európának is jut a puttonyos Arteonból