Még mindig óriási hűtőmaszkot kap a "kínai" MG5, a lamellák dizájnja viszont megváltozott
Az eredetileg brit, mára viszont kínai tulajdonba került MG két modellt is futtat az 5-ös név alatt. Az európai kivitel egy villanyhajtású kombi -
a vonatkozó tesztünk ide kattintva olvasható - míg a kínai verzió egy szedán. Utóbbit öt éve dobta piacra a márka, így nem meglepő, hogy időszerűnek látták a fiatalító kúrát. A leglátványosabb változás a frontrész, amely vizuálisan immár jobban illeszkedik a nagyobb testvér 7-eshez (szintén nem forgalmazzák itthon). A gyakorlatban ez a hűtőmaszk lamelláinak újragondolását jelenti, de a motorháztető vonalait is némiképp átrajzolták.
a szedán 4,72 méter hosszú, a tengelytávja 2,68 méter
Az utastérben a műszerfalat is újradolgozták. A kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység, mellette ugyanekkora átmérővel az érintőképernyő. A középkonzolon kevesebb a fizikiai gomb mint az elődben, de összességében sincs túl sok, mindössze a multimédia alatt egy sornyi.
Letisztult, modern megjelenést kapott az MG5 belső tere
A karosszéria kialakítás mellett a motortérben akad jelentős különbség a két régió 5-öse között. A kínaiban egy négyhengeres, 1,5 literes benzinmotor dolgozik 127 lóerős teljesítménnyel. Turbóval kiegészítve 179 lóra tornázható fel az érték. Utóbbihoz hétfokozatú DCT váltó párosul, míg a gyengébb kivitel ötgangos kézivel vagy CVT-vel vásárolható meg. Az árakat egyelőre nem árulták el, hiszen a hivatalos premier augusztus 30-án esedékes a Csengtui Ausószalonon.