Kínában ezt a szedánt árulják MG5 néven!

Európában villanykombi, Ázsiában benzinmotoros szedán az MG5

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Rendkívül népszerű a népköztársaságban az MG5, viszont a nevezék teljesen mást takar Kínában, mint az európai piacon, hiszen egy benzinmotoros szedán. A brit-kínai márka frissítette a modellt, újragondolt frontrészt kapott.

Az eredetileg brit, mára viszont kínai tulajdonba került MG két modellt is futtat az 5-ös név alatt. Az európai kivitel egy villanyhajtású kombi - a vonatkozó tesztünk ide kattintva olvasható - míg a kínai verzió egy szedán. Utóbbit öt éve dobta piacra a márka, így nem meglepő, hogy időszerűnek látták a fiatalító kúrát. A leglátványosabb változás a frontrész, amely vizuálisan immár jobban illeszkedik a nagyobb testvér 7-eshez (szintén nem forgalmazzák itthon). A gyakorlatban ez a hűtőmaszk lamelláinak újragondolását jelenti, de a motorháztető vonalait is némiképp átrajzolták.
Hirdetés
Az utastérben a műszerfalat is újradolgozták. A kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység, mellette ugyanekkora átmérővel az érintőképernyő. A középkonzolon kevesebb a fizikiai gomb mint az elődben, de összességében sincs túl sok, mindössze a multimédia alatt egy sornyi.
A karosszéria kialakítás mellett a motortérben akad jelentős különbség a két régió 5-öse között. A kínaiban egy négyhengeres, 1,5 literes benzinmotor dolgozik 127 lóerős teljesítménnyel. Turbóval kiegészítve 179 lóra tornázható fel az érték. Utóbbihoz hétfokozatú DCT váltó párosul, míg a gyengébb kivitel ötgangos kézivel vagy CVT-vel vásárolható meg. Az árakat egyelőre nem árulták el, hiszen a hivatalos premier augusztus 30-án esedékes a Csengtui Ausószalonon.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?