A kategóriájához képest kis motorról kívül szinte semmi sem árulkodik, közel háromszáz lóerőt tud a benzines belépő (Forrás: Carscoops)
Már ismert számozással lép piacra a legkisebb benzines
G-osztály. Az európai kereskedésekbe 350 d néven fut a legolcsóbb, itthon 34 millió forintos listaáron elvihető terepjáró, amihez 286 lovas háromliteres dízelt ad a Mercedes. A név egy kisebb módosítástól eltekintve marad, az egyelőre kínai kiváltságnak számító alap benzines G 350 néven érkezik. A modell létezésének adózási okai vannak, ugyanis a nagy motorral szerelt négykerekűek után súlyos összeggel kell megtámogatni a kínai költségvetést, erre nyújt gyógyírt a kismotoros G-osztály.
Azt egyelőre nem tudni, hogy csak Kína specifikus modell lesz-e vagy Európába is eljön a G 350 (Forrás: Carscoops)
Bizonyos körökben lehet, hogy szégyenkezésre ad okot a négyhengeres erőforrás, de a menetteljesítményekkel nagy gond így sem lesz. A motorháztető alatt lapuló turbós, négyhengeres 299 lóerő leadására képes, nyomatékból pedig 400 Nm áll rendelkezésre, váltóból 9 fokozatú automatát adnak az alapmodellhez. Külső tekintetében nincs nagy különbség a drágább modellekhez képest, csupán a kisebb kerekek buktathatják le az alap G-osztályt, bár ezen némi felár ellenében biztosan segít a Mercedes.
A kétliteres motornak hála kevesebbet kell adózni a G 350 után, de így sem lesz olcsó a belépő az erősen felső tagozatos „G osztályba" (Forrás: Carscoops)
A menetteljesítményeket még nem hozták nyilvánosságra, bár az sejthető, hogy a közel 300 lóerő könnyen megbirkózik majd a két tonna feletti tömeggel, kirívó lassúságra nem lehet számítani. Az ár még szintén titkos, erre a szeptemberi hivatalos premier során derülhet fény, de az sejthető, hogy kétliteres motorral sem kerül az átlag vásárló célkeresztjébe a G-osztály.