Hiába egy másik világnak készült, európai szemmel nézve is ismerős formák köszönnek vissza
Elméletben csak félig Volkswagen termék a Talagon, hiszen hivatalosan a FAW-VW égisze alatt készül, ez a vállalat pedig részben kínai kézben összpontosul. Ennek ellenére, nehéz nem észrevenni a rokonságot az európai modellekkel, de azoknál jóval nagyobb. A szabadidő-autó ugyanis 5,15 méter hosszú, 2,00 méter széles, 1,80 méter magas, a tengelytávja pedig 2,98 méter. Ezekkel az adottságokkal a MQB platformra épült modellek közül a második legnagyobb, csupán a Viloran kisbusz előzi meg.
A valaha volt második legnagyobb Volkswagen, amelyet az MQB platformra építettek
20 vagy 21 colos felnik kerülhetnek alá
Ahogyan azt a dimenziói sejtetik, a belső is tágas, 6 vagy 7 üléses kivitelben érhető el. A műszerfalon egy 10,25 colos digitális műszeregység, valamint egy 12 colos érintőképernyő található, de azért a kormányon meghagyták a fizikai gombokat.
Nem túlozták el a nyomógombokat: szinte csak a kormányra került ilyen, minden más a kijelzőkön vezérelhető (fotó:CarNewsChina)
A multimédiás képernyőt enyhén a sofőr felé döntötték (fotó:CarNewsChina)
Akár hétülésesként is hazavihető. A Talagonban nem csak elöl, de a második üléssorban is van masszás funkció (fotó:CarNewsChina)
Motorfronton három opció áll a vásárlók rendelkezésére: egy 183, vagy egy 217 lóerős 2,0 literes benzines erőforrás, valamint egy 2,5 literes, V6-os, 295 lóval. Mindhárom egységesen hétfokozatú DCT váltóval érkezik, illetve feláras extraként elérhető az összkerékhajtás. A gyártó adatai szerint a leggyengébb motorral 10,8 másodperc alatt gyorul álló helyzetből 100 km/órára, míg a hathengeressel mindössze 8,2 szekundum alatt tudja ezt a hegyomlásnyi SUV. Kínában összesen 12 felszereltségi szinttel lehet választani a Talagont, a legolcsóbb 13 millió forintnak megfelelő jüanról indul, míg a kínálat tetején lévő csomagért átszámítva 18,3 milliót kérnek el.
Akár V6-os motorral is érkezhet a Talagon