A 89 milliméteres növekedéssel nincs már messze az E-osztály hossza, az ázsiai vásárlók már a C-osztályban is terpeszkedhetnek
Egészen furcsa elvárásoknak kell megfelelniük azoknak gyártóknak, akik a kínai piacon szeretnének sikert aratni. Az egyik ilyen különös hóbort a nyújtott tengelytávhoz való vonzódás, ami Európában a Mercedes S-osztály és konkurenseinek kiváltsága, de az ázsiai országban kategóriákon átívelve gyarapodnak a két tengely közé eső extra centik. Ennek köszönhető, hogy megjelent minden idők
leghosszabb Skoda Octaviája, de a középkategóriás C-osztály toldása is példa nélküli Európában.
Nem csak a lábtér nagyobb, hanem a könyöklő is nőtt, nagyobb a csend és finomabb a rugózás
A tengelytáv növekedése mellett a hátsó ajtók is hosszabbak lettek, ami könnyebb beszállást tesz lehetővé. A két tengely közötti távolság 89 milliméterrel növekedett, a teljes hosszúság pedig 4,88 méterre hízott, ami másfél centivel múlja felül a 2016-ban távozó
W212 kódnévre hallgató E-osztály hasonló paraméterét. Az L jelű variáns méretesebb kartámasszal, több tárolóhellyel, jobb hangszigeteléssel és kényelmesebb hangolású futóművel kényezteti utasait, de pohártartóból és USB aljzatból sincs hiány a hátsó fertályon. A modell C200 L és C260 L jelzéssel kerül piacra, mindkettőt egy 1,5 literes turbós benzines hajtja 170 vagy 204 lóerővel, utóbbi könnyű hibridként érkezik a kereskedésekbe. Nem csak C-osztályból készül nyújtott verzió, hanem az A-osztály, az E-osztály és a GLC SUV is rendelkezik tágasabb kivitellel.
Sportos és klasszikus orral is kérhető a C-osztály. Akinek rövidebb a takarója, az vehet nyújtott A-osztályt vagy hosszított Skoda Octaviát