Új a Vertigo kék karosszériaszín, két új felniszett is érkezik a kínálatba
Versenyképesnek maradni nem éppen egyszerű az autóiparban, a Peugeot a 308-assal pedig Év Autója díjat zsebelt be a megjelenésekor, 2014-ben, és a leváltását egyelőre nem híresztelték meg. A frissen tartás érdekében most részlegesen újra feldobják pár érdekességgel, főként a digitalizáció és a biztonság terén. Az új 208-ban és 2008-ban bemutatkozott i-Cockpit műszerfal új generációjának darabjait ültették át a kompaktba. Mostantól a 308-as műszerfala is lehet digitális, ez egy 10 colos kijelzőt jelent a kormány mögött. Új a multimédia kijelzője, és miközben a legtöbb gyártó a tükröződésmentes kijelzőkre törekszik, addig a 308-asé ultramagas fényű üveglapot kapott.
Immár teljesen digitális lehet a műszerfal, a középkonzol friss kijelzője 10 colos és ultramagas fényű üveglappal borított
Vezetéstámogatók terén is frissült a 308, adaptív tempomatja automata váltó esetén stop&go funkcióval is szolgál. 180 fokos tolatókammera, vészfékező rendszer, valamint ütközésre figyelmeztető, aktív sávtartó, táblafelismerő és aktív holttérfigyelő is szerepelhet a fedélzetén automata fényszórókapcsolással együtt. A legtöbb ponton változatlan maradt a 308, de a frissesség kedvéért új fényezés is érkezett, a háromrétegű Vertigo kék, valamint új felnik is választhatóak, melyek között szintén szerepel magasfényű darab. Érkezett egy Black Pack nevű csomag, melyben az apróbb kiegészítők kapnak fekete fényezést. Motorkínálata egészen leszűkült, 1,2 literes turbós benzinese mellett 1,5 literes turbódízel érhető el, akár 8 fokozatú automata váltóval, alacsony fogyasztás mellett is remek vezethetőséggel.
A magasra épített kijelzős i-Cockpit a vetített kijelzőt is kiváltja, hiszen már ehhez is szerényebb fókuszváltás kell csak az úthoz mérten