Kihúzták a szőnyeget a Prodrive alól

Marad a Mini a ralielitben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Fura dolgok zajlanak a ralivébé színfalai mögött, már ami a Mini-csapat viselt dolgait illeti. Lényeg, hogy maradnak a John Cooper Works WRC-k.

Marad a Mini a WRC-ben, a szurkolók számára ez a lényeg. Viszont a háttér finoman fogalmazva is fortyogó üstös. A Mini ugye tavaly mutatkozott be a ralielitben, s rögvest bizonyította gyorsaságát. Aztán úgy volt, hogy idén már teljes programot fut Prodrive-os üzemeltetéssel, de a monacói nyitány előtt kiderült, hogy a bajoroknál sincs kolbászból a kerítés. Meeke-et a kispadra ültették, maradt Sordo, s a szomorú tény, hogy a másik gyári (Countryman) John Cooper Works WRC-t futamról futamra kiadják egy tehetős brigádnak. A Montén amúgy Campana élt is a lehetőséggel, és a hetedik helyen végzett. Sordo másodikként zárt.
Hirdetés
Ezt követően pletykálták, hogy a kiváló eredmények ellenére is bezárhatják a boltot, végül (?) hételeji információ, hogy a Mini, pontosabban a BMW Group hivatalosan is elkötelezte magát a ralizás mellett. 2018-ig. Csak a Prodrive szerepét átveszi a Motosport Italia, s utóbbi WRC Team Mini Portugal nevű csapata vesz majd részt a hátralévő 12 vb-versenyen, mint gyári alakulat. A Prodrive - gyári támogatású - privátként folytatja.
Csütörtöktől vasárnapig Svédországban meglátjuk, melyik Mini hogyan virít, következik a szezon második versenye havon, szöges gumikon, félelmetes tempóban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?