Az Opel Astra Sports Tourer a zsűri és a közönség tetszését is elnyerte
Hét kategóriában hirdetett győztest a Magyar Év Autója 2024 versenyben a zsűri, a városi autó címét a Toyota C-HR nyerte, míg a Nissan X-Trail a családi autók mezőnyében győzedelmeskedett. Az üzleti kategóriában az Opel Astra Sports Tourer nyert, míg a SUV-ok között a Mazda CX-60-at látták a legjobbnak. A Volkswagen két díjat is bezsebelt, hiszen a Touareg a prémium, az Amarok pedig a kishaszonjárművek között hozta el az elsőséget. Sportautó kategóriában a BMW M2 Coupé győzedelmeskedett.
A C-HR nyerte a Magyar Év Autója városi kategóriáját
A zsűri szerint 2024-ben a Mazda CX-60 a legjobb szabadidő-autó
Sportautók közül az BMW M2 Coupét látták a legjobbnak
Az Év Zöldautója díjért plug-in hibrid és teljesen elektromos autók indulhattak, viszont előbbinél előírás volt, hogy a szén-dioxid kibocsátása 50 gramm/kilométernél nem lehet magasabb. Nem meglepő módon itt is a SUV kategória volt a legnépszerűbb, amelyben a Hyundai Kona utasított mindenkit maga mögé. Az MG ebben a díjkategóriában két győzelmet könyvelhetett el, az MG4 Electric a zöld városi autó, míg az MG5 Electric pedig a zöld családi autók mezőnyében végzett az első helyen. A Lexus RZ a zöld prémium autó kategóriát hozta el, míg az üzleti szegmensben a BMW i5-öt látta a legjobbnak a zsűri. A kishasznonjárművek közül a zöld kategóriában a Nissan Townstar EV győzedelmeskedett.
Zöld autók között a Hyundai Kona győzött SUV kategóriában
Ahogyan korábban, úgy idén is osztottak közönségdíjat, amelyet magabiztosan nyert meg az Opel Astra Sports Tourer a Nissan X-Trail és a Toyota C-HR előtt. Szintén kiosztották az Év Autós PR-szakembere díjat is, amelyet a zsűri egyhangúan Varga Zsombornak ítélt oda, aki a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs tevékenységéért felel.
Az MG 4 a zöld városi autó címet zsebelte be
Touareg prémium? Remek autó, de azért na…
Az Amarok pedig egy Ford Ranger.