A hatodik széria utolsó darabja egy 2,3-as motorral szerelt fehér kupé
Abszolút sikerként könyvelheti el a Ford a kifutott Mustang szériát, amelynek utolsó darabja április 6-án készült el. A hatodik nemzedék 2013 decemberében érkezett, a vagány forma, a jó vezethetőség és a kedvező ár rögtön meghozta a sikert. A Mustang megmártózott downsizing tengerében is, ami a 2,3-as négyhengeres motor képében testesült meg, de a legnépszerűbb blokk mégis az ötliteres V8-as lett.
A 2,3-as mellett 3,6-os V6-os, 5,0 és 5,2 literes V8-assal is készült a Ford póniautója
A Mustangok 75 százaléka az Egyesült Államokban kelt el, ahol 2015 és 2022 között a legkeresettebb sportkocsi címet a Mustang birtokolta, 2021-ben pedig 70 ezer darab kelt el a típusból az
elektromos crossover nélkül. A folytatást már
bemutatták, a maszkulinabb, ám ismerős külsejű hetedik felvonás az ígéretek szerint mindent megtart az előd pozitívumaiból, a sornégyes EcoBoost mellett természetesen az 5.0 literes V8-as is rendelhető lesz, a még combosabb Shelby változatok pedig borítékolhatók.
Annyiról jól eltalálták a formát 10 évvel ezelőtt, hogy az új nemzedék megjelenése érdemben nem változott