Többféle menetmódban is kipróbálták a Golfot a jávorszarvas teszten
Folyamatosan nyúzza a km77.com az autókat, megnézve, hogyan viselkednek a kikerülő manőver közben. A feladat egyszerűnek tűnik, a bóják között kell végighajtani, de úgy, hogy egyetlen egy darabot sem borítanak fel. A kikerülő manővert először 69 kilométer/óra tempóval szimulálják, majd következik a 77 km/h, amelyről az oldal a nevét is kapta. A teszthez a
már általunk is próbált 1.5 eTSI modellt választottak 7 fokozatú DSG sebességváltóval. 69 km/h-nál, Comfort módban sikerült a kikerülés. 70 km/h-nál, Sport módban feldőlt ugyan egy bója a belső íven, de tudjuk be azt inkább a sofőr hibájának. Viszont 75 km/h tempónál, ismét Comfort módban már csúnyán letarolta a külső ív bójáit az autó, aztán 77 km/h-nál tovább romlott a Golf viselkedése. A tesztet megnézheted az alábbi videóban.
Rossz gumi van rajta.
Há’ mos’ mondd meg, a sötét spanyoloknak nem jutott eszébe, ami a Somkának… Eszetlen mediterrán népség 😀
Ez en is olvastam a video alatt. Azt hiszem a CLA is leszerepelt, es azon is ezek a Bridgestone Turanza T005 gumik voltak (erdekes modon a dizel CLA jobb eremenyt ert el ugyanazokkal a gumikka, ugyanazokon a felniken).
Viszont az ADAC meg az AutomMotorUndSport tesztjeben hatarozottan jo ertekelest kaptak ezek a gumik. Az ADAC-nal a kis SUV meretben azt hiszem talan a 2. helyet erte el a Continental mögött.
Az MQB platfromos autok ugy nagy altalanossagban nem olyan jok a moose-tesztben, de ennel azert jobbnak kellene lennie.
Neztem egy nemet tesztet is a Golf-rol:
https://de.motor1.com/reviews/429377/tatsachlicher-verbrauch-vw-golf-mildhybrid-test/
itt a fogyasztast neztek, ami jo volt, de itt is ezek a Bridgestone-ok voltak a kocsin, ugy mint a spanyol videon.
Szerintem ezekkel lesz szallitva a Golf, elsosorban az alacsony fogysztas miatt, de lehet, hogy nem mindegyik verzio. Mindenesetre igy, ez az auto+gumi kombo biztonsagi szemponbol nem valami meggyözö. Persze, amig nem kell hirtelen kikerülni valamit, addig nincs baj… de inkabb ne is kelljen.