Az adatok egyelőre nem közvetlenül a gyártótól érkeztek, hanem a kínai típusengedélyezés kapcsán lettek nyilvánosak, ám épp ezért nem kérdéses, hogy már véglegesnek tekinthetők.
A szép vonalú kétülésesről így kiderült, hogy 4,54 méter hosszú, 1,91 méter széles, 1,33 méter magas, 2,69 méteres tengelytávú – azaz bő egy számmal nagyobb a Mazda MX-5-ösnél – és üresen is 1,85 tonnát nyom.
Ezt ellensúlyozandó, a hátsókerék-hajtású alapváltozat is 314 lóerős motorral készül majd, a csúcskivitelbe pedig előre egy 204, hátra egy 340 lóerős villanymotor kerül. Ez utóbbi rendszer összteljesítménye 544 lóerő, ami 3 másodperc alatt gyorsíthatja a kétajtóst százra. A végsebesség-adatok már nem ilyen kiemelkedőek: a hátsókerék-hajtású változat 193, az összkerékhajtású 200 km/h-val haladhat.
Néhány lényeges adat még hiányzik, így az akkumulátor kapacitását, a hatótávot és az árakat egyelőre nem ismerjük, de a jövő heti Sanghaji Autószalonon valószínűleg ezekre is fény derül majd.