Hamarosan nyugdíjba vonul Carlos Tavares a Stellantis éléről
Carlos Tavares a Stellantis első és eddigi egyetlen CEO-ja, tehát azóta tölti be ezt a pozíciót, hogy a PSA és FCA konszernek egyesültek 2021-ben. Az ötéves szerződése így 2026 elején jár le, és bár eddig úgy tűnt, hogy ezt követően is Tavares marad a cégcsoport élén, most hivatalos bejelentés érkezett. Eszerint Tavares a szerződése lejártáig tölti be ezt a pozíciót, majd nyugdíjba vonul.
Tagadhatatlan, hogy rengeteg problémás helyzetet élt meg a cégcsoport Tavares irányítása alatt, ám az is elvitathatatlan, hogy továbbra sincs veszélyben egyik márka jövője sem: a Stellantis a mai napig tartja, hogy az összeolvadástól számított legalább 10 évig nem építi le egyiket sem. Ahhoz, hogy tartani tudják az ígéretüket és türelmesek legyenek a Lancia, a DS vagy mondjuk a Chrysler márkákkal, nagyban hozzájárult Tavares munkássága is.
Komoly személyi változás lép életbe a Maserati és az Alfa Romeo háza táján is
Akadnak azonban aktuálisabb személyi változások is. Davide Grasso és Jean-Philippe Imparato már nem ügyvezető igazgatói a Maserati és az Alfa Romeo márkáknak. Érdekesség, hogy a helyükre nem két külön személyt neveztek ki, helyette mindkét pozíciót Santo Ficili tölti be a jövőben.
Tűnjön el ez az alak minél hamarabb, és könyörgöm, a jövőben ne engedjék autó közelébe… Képes lenne még a Ram pick-upot is Peugeot-alapra építeni, és azzal kiszúrni az amerikaiak szemét…