Kiderült az új Skoda Octavia ára – nem szerény, de apasztható
Milliós kedvezménnyel rendelhető az új Skoda Octavia
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ha egyelőre csupán egyetlen motorral is, de megjelent a Skoda konfigurátorában az új Octavia kombija. A látványos autó gazdagon felszerelt, nem olcsó, de vaskos kedvezménnyel előrendelhető.
Az új Octavia novemberi debütálásakor is tudtuk már, hogy először a kombi lép belőle piacra. Az első autók márciusra várhatók, de aki mondjuk áprilisra már saját új példányt szeretne, már most előrendelheti autóját. Az első verziók bekerültek a márka konfigurátorába. Egyelőre csakis a Combi Octavia, az is csupán az 1.5 TSI Evo (150 LE) benzinmotorral és kézi váltóval, fronthajtással, Ambititon és Style felszereltséggel érhető el, de az extrák tekintetében szabadon konfigurálható.
A listaár már a konfigurátorban is egy híján 900 ezer forinttal apasztható, ha bepipáljuk az "árkedvezmény" kötelező opciót, de a márkától megszokottan saját finanszírozásukkal további 300 ezer forinttal mérsékelhető. Ezekkel és az Octavia növelt méretével, finomabb jellemzőivel már nem is olyan vészes az 1.5 TSI ACT 7 millió forint alá tolható vételára, pláne annak tudatában, hogy ez nem az alapverzió, hanem a középső benzines. Lesz egyébként a dízeleken túl még mild és plug-in hybrid, de még CNG-s verzió is - alapvető adataik bemutatónkban láthatók.
8,2 milliós alapár egy szar, unalmas „szürkeveréb” skodáért? Ne mááár!
Számomra ez a mai nap vicce!
🙂
Mikor értik már meg ezek a süket autógyárak, hogy nem tök felesleges parasztvakító kütyükhöz akar a legtöbb ember autót venni, hanem fordítva! Autóhoz, a tényleg hasznos kütyüket!
217 ezer darab Octavia fogyott tavaly Európában, csak nem neked gyártják, hanem a többieknek.
Az tavaly volt…
Ebből még több lesz, nyugalom.
Hát az biztos! Ennyi pénzért már AUTÓT is lehet venni. Egyébként, ha céges lótifutinak a popsim alá tolnák ‘ingyér’, természetesen elfogadnám én is, nem erről van szó.
Azért az eladások jelentős része cégautó. Azonban ha ezt az irreális árat tartják – és most nem a jelenlegi bevezető akcióra gondolok – gyorsan nem lesz az! 🙂
Melyik nagybetűs AUTÓ-ra gondolsz? Egy 130 lovas új Corsa alapára 6,78 millió pénz.
Igazad van abban, hogy nem írtam azt, hogy nem feltétlenül új AUTÓ-ra gondoltam. Mindegyik új kocsi túl van árazva, egyik sem ér annyit,a mennyibe kerül újonnan. És igen: minél kisebb, arányaiban annál drágább. Én sosem veszek új autót az aránytalan értékvesztés miatt. 1-2 éves, maximum 15-20 ezret futott, garis autóra gondoltam. Ebbe már egy Superb simán belefér – ha már valaki ráizgul erre az unalmas skoda-audi vonalra -, ami ugyan egy cseppet sem szebb/különlegesebb, de tágasabb, komolyabb autó.
A használt még azért is jobb, mert „kiszűrhetem” a választékból az olyan felesleges fa….gokat, mint az egérmozi műszerfal, head-up display, láblengetős bohóckodás stb.
Persze igaz: ahhoz hogy jól vásároljak, kellenek az olyan hülyék is, akik újonnan megvesznek egy Corsát majd 7 milláért 🙂
Addig jó, míg vannak ilyenek!
Én is mindig használt autót veszek, de anélkül, hogy ilyen hülyeséget beszélnék.
Itt vannak az 1-2 éves, maximum 20e km-t futott Superb kombik :
https://www.hasznaltauto.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
9,19 M a legolcsóbb, az mennyivel van 7 millió alatt?
Tisztelettel: Írd csak be a Hahu keresőbe, hogy Superb, 2018-tól, 20 ezer km- ig. Bizony van több találat is 8 és 9 Mio között! Alapul pedig ne a jóárasított bevezető akciós árat vedd az oktáviánál, mert az a hülyítés része és csak egyszer van Budán kutyavásár. Rendelsz a nagy akcióban egy metálfényezést, meg egy alufelnit, meg 1-2 hasznos dolgot (pl. pótkerék) és máris buktad a fene nagy engedményt! Parasztvakítás! …és máris a max 20-at futott Superb-nél vagyunk. Szóval tán mégsem írtam olyan nagy hülyeséget ?!
Ott a hahu-s link, rákattintottál?
Szövegértelmezés…??
900e lejön egyből, ha náluk hitelre akkor 1.2M, a VW-csoport üzletpolitikáját ismerve, ebből ha már ott vagy a kereskedésbe még engedni fognak… és az alapár sem = az alapfelszereltséggel.
„1-2 éves, maximum 15-20 ezret futott, garis autóra gondoltam. ” Nyilván sohasem vettél még új autót és beszopod azt hogy valaki eladja az újat 3 millás értékvesztéssel 😀 Ezeknek az 1 éve 15-20 ezret futott auóknak a nagyrésze 50-80e km-t futott autó, direkt neked adják el aki elég madár hozzá, hogy megvegye. Akinek van esze az megveszi újonnan 2 milla kedvezménnyel és az bizony új lesz.
Hát legyen úgy! 🙂 Te csak vedd meg nyugodtan és örülj neki! 2 év múlva meg jövök én! 🙂
Megtennéd, hogy nem „N” néven kommentelsz? Az az enyém régóta…
Szerintem teljesen reális az ára. Ha egy ilyen méretű, teljesítményű, és felszereltségű autó 7 millió alatt kapható, az teljesen versenyképes a konkurenciával. Aki egy kicsit is képben van a Skoda árpolitikájával, az tudja, hogy az akció nem a piaci bevezetés miatt van, hanem ez egy „örökös akció”, hiszen a kifutó modelleknél – és összességében valamennyi Skodánál – megvan ugyanez, vagy más hasonló akció.
A használt autót soha nem szabad a használttal hasonlítani. Régebben – amikor nem volt pénzem új autóra – én is hangoztattam, hogy soha nem veszek új kocsit. De ez 2000 után volt egy kicsivel, amikor 3 éves autót simán meg lehetett venni az új árának a feléért, sőt édesapám egyszer vett egy 3 éves 15 ezer km-t futott kocsit az új ár 45%-áért. A 2008-ban kezdődő válság után egyrészt nem nagyon volt eladó 3 éves, másrészt ma a 3 éveseket nem kapod meg féláron. Manapság az is fontos, hogy ami 5 éve még a prémium kategóriában (BMW, Merci, Audi) sem volt elérhető, azt ma megkapod már egy új Renault Clioban, de lehet, hogy még egy Suzukiban is.
Sok autóm volt, jelenleg egy céges Octaviát használok, de ha holnaptól saját kocsi kellene vennem, nagy valószínűséggel elsőként az Octaviára gondolnék.
Úgy-úgy. Kolléga a nem létező autókat is látja 8-9M között, pedig belinkeltem neki, hogy 9,1M a legolcsóbb használt Superb hahu-n. Mivel egyikünk se ismeri a fenti autót, így csak kilóra tudjuk minősíteni, márpedig elég jó ár/érték arány ez.
Szerintem csak annyi a különbség, hogy te a kombikra kerestél, ahol valóban 9,1-nél kezdődik a kínálat, ő meg nem jelölte be a kombit, így hozza az 5 ajtósokat is, és ott tényleg vannak autók 7,2-től kezdődően. Sőt sokat futottak még olcsóbban is. De ugye a kínálat többsége dízel, a néhány benzines meg 2.0 TSI, szóval nehéz hasonlítani. Egyébként Octavia kombiból az 1-2 éves keveset futottak simán 6 millió fölött vannak, akkor meg már egy új 7-ért, ami ráadásul sokkal jobban felszerelt.
Suba a subához, kombi a kombihoz, nem? Az ilyen használtakat pont nem éri meg hazavinni, le kell sírni az új árát. A sokat futott fiatal megérheti, mert autópályán szeret lenni a motor.
„nick”-nél a 2 pont!!! ? Nem kombira kerestem!!!
Opel Corsa 1.2 130 lovas automata 6,7 millió listaáron, nekem nem tűnik drágának az Octavia kombi. A Superb csomagtartója érdemben nem nagyobb, hirtelen nem tudom, miért venném azt.
Nálunk a cégnek van ilyen is, olyan is, kb 2 évesek, mindkettőn kombi. A Superb tán van 3 éves is, de anyagában szubjektíve sokkal komolyabb autónak tűnik, mint az Octavia. A méretkülönbség is zongorázható. A sofőrök is jobb véleménnyel vannak a Superb-ről, márpedig ők autentikusak, mert folyton úton vannak…Hát én még mindig azon vagyok, hogy inkább elviselem az uraságtól levetett minőségibb cuccot, mint az új silányabbat. Persze ezen is lehet vitatkozni, ez az ÉN véleményem.
De ez az összehasonlítás a jelenlegi (most már korábbi) Octavia és a Superb között történt, ez pedig az új Octavia. A Superb 18 centivel hosszabb, a tengelytávja is 16 centivel nagyobb, mint a korábbi Octaviának. Más kategória a kettő. Először azt kell eldönteni az embernek, hogy milyen kategóriájú kocsit szeretne. Utána kell megnézni, hogy meg tudja-e (és meg akarja-e) fizetni az újat, vagy használtat vesz. Persze az is egy gondolkodás, hogy egy új Octavia árán vesz valaki egy néhány éves Superbet. Méretben az új Octavia nem sokat változik (szerintem átlagos családnak több, mint bőven elegendő), de minőségben nagy előrelépés lesz (legalábbis a cikkek szerint). A képek alapján is úgy tűnik, hogy nagyon más autó belül (is). Szóval az új Octavia jobb a jelenlegi Superbnél is……. aztán egyszer majd lesz új Superb is.
Igen, a Te véleményed is respektálható! Valóban azon dől el a dolog, hogy mekkora autót akarunk. Nyilván egy új Octavia technikailag jobb, mint egy 3-4 éves Superb! Rettentő gyors a fejlődés. Amihez rég 10 év kellett, most elég 2 is. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy minden új autó túl van árazva. Megjelenik a hirdetésekben egy full extrás patyomkin változat. Belelkesülsz, aztán rádöbbensz, hogy ha tényleg olyat akarsz, ami a bemutató autó volt, sok milliót rá kell pakolnod az akciós, vagy a sima bevezető árra, amit később, ha el akarod adni a kocsit, a kutya nem fizet meg…Mocsok marketing módszer. Hát ez van, mindenki döntsön szíve szerint.