Egy már létező modell az Icon adja az alapját a Cowboynak, ám ahhoz képest új lökhárítókat, több műanyag védőbetétet, tetőcsomagtartót LED-fényekkel, valamint terepgumikkal felszerelt, egyedi 17 colos könnyűfém keréktárcsákat kap. Hátul szintén látványos, de a pótkeréktartó valójában csak tárolórekesz, amiből egyébként a C-oszlopokra is jut.
Az autó egyébként 4,4 méter hosszú a tengelytávolsága pedig 2,64 méter, tehát körülbelül akkora mint egy Toyota Corolla Cross, márpedig ez a méretkategória rendkívül népszerű Európában is, de egyelőre nincs hír arról, hogy ide is elhoznák.
Pedig a motorja valószínűleg tudja teljesíteni az itteni emissziós normákat, hiszen turbós háromhengeres, másfél literes benzines egységről van szó, ami 178 lóerőt és 290 Nm forgatónyomatékot tud az első kerekekre szabadítani a hétfokozatú, duplakuplungos automataváltón keresztül.
8,8 colos digitális műszeregység és 14,6 colos infotainment kijelző vár bent
Kínában 5,21 millió forintnak megfelelő összegért lehet hazavinni az alapváltozatot, ami érdekes módon egy kicsit olcsóbb is mint, az alapját adó Icon, ami átváltva kb. 5,28 millió forintba kerül.
A Cowboy négyféle színben kapható: hófehér, dzsungelzöld, vulkáni szürke és sivatagi barna