Mindenből kapott az újra frissült Audi A4
Családi vonásokat örökölt az újra frissült A4, az Audi itt is dízelmotort kínál az S4 modellekben
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nincs egy éve, hogy az Audi A4 frissített kiadása bemutatkozott, alighanem ez lehet egy Audi modell legrövidebb életciklusa, ugyanis most bemutatták az ismét, már erősebben frissített A4-et.
Alaposan meglepte most a közönséget az Audi, ugyanis kevesebb mint egy évvel a ráncfelvarrott A4 bemutatkozása után megérkezett az újabb frissítés, a 2020-as A4. A német középkategóriás szedán és kombi, vagyis Avant formában is bemutatkozott, valamint a mindenképp kombi, terepesre vett allroad kivitelét is láthatjuk. A külső csak első ránézésre lehet ismerős, hiszen az autó alapvető karakterén nem változtattak, arányai maradtak, eleganciája sem változott, sportosság terén viszont sokat fejlődött. Az új A1-hez hasonló front kialakítást kapott teljesen új hűtőmaszkkal, oldalán pedig az A6-hoz hasonló, de annál élesebb, hangsúlyosabb bevágásokat kaptak a kerékjárati ívek fölötti idomok.
Az S-line modelleknél teljesen más a lökhárító, hangsúlyos légbeömlőket kap, valamint a 12 féle árnyalatban választható fényezést lakkfekete kiegészítőkkel láthatják el. Belső tekintetében kevésbé hasonult a jelenlegi modellkínálathoz, megtartották az optikailag keskeny, széles műszerfalat és a különálló klímapanelt, a pult tetején trónoló MMI multimédia kijelzőjét viszont nagyobbra vették, 10,1 colos és érintésérzékeny, amire fizikai visszajelzést is ad. Digitális lehet a műszeregység is, ám csak a háromféle multimédia csomag legfelső, virtual cockpit plusz szintjén. 150 és 245 lóerős benzinmotorokkal, valamint 190 és 231 lóerős dízelmotorokkal lesz elérhető. Az új A4 csúcskivitele egyelőre az S4 modell, mely egyes piacokon kétféle motorral lesz elérhető, Európa számára viszont már csak az S4 TDI modell lesz, melyben 350 lóerős V6-os turbódízel motor dolgozik, melyet 48 Voltos hibrid rendszerrel és elektromos kompresszorral egészítettek ki.
Ilyen rövid előző modellciklussal azért kicsesztek a vásárlókkal is. Akik a frissített modellt megvették, hogy pár évig az lesz az aktuális, most nem kicsi értékvesztéssel számolhatnak hiszen megjelent az új modell! A kocsi eleje némileg egyedibb lett, mint eddig, a hátulja viszont tiszta A6. Innen nézve megint csak nem lehet megkülönböztetni a nagyobb „tesótól”. ( ez az uniformizálás szerintem tök gáz!!! kisebb-nagyobb modellek ugyanúgy néznek ki ) A műszerfal OK. kivéve az irdatlan méretű már-már ocsmány központi kijelzőt!!! A műszerfalba integrált navik fényévekkel jobban néznek ki! Szerintem!
Igaz hogy most ez a divat de ez már túlzás….
A „teljesen új” jelző elég túlzó – ez még ugyanúgy a B9-es változat faceliftje, szó sincs generációváltásról, ez nem új modell. Leginkább az lehetett a probléma, hogy a VW-nél már nem tudja a fej, mit csinál a kéz, s a tavalyi változatnál nem végezték el azokat a frissítéseket (vagy nem azokat a frissítéseket végezték el), amik a csúcs-menedzserek elképzeléseiben szerepeltek.
Igen, kicsit engem is megkavart ez a dolog, mert tavaly már frissült egyszer és ez most egy jóval erősebb frissítés lett. Bocs a félreértésért, ilyen kavarásnál már nehéz követni.