Az Infiniti frankfurti fő attrakciója a Q30 kompakt tanulmány volt, de hogy szériaautós újdonság is pózoljon a standon, arról a Q50 szedánnal gondoskodott a Nissan prémiummárkája. Az elsősorban az A4-es Audi, a 3-as BMW, a C-osztályos Mercedes és a Lexus IS alternatívája különben már nálunk is kapható Merci-féle 2.2-es, 170 lóerős dízellel 9,3 millió forinttól, de benzines hibridként akár összkerékhajtással is és olyan egyedi megoldásokkal, mint pl. öngyógyító fényezés vagy személyre szabható adaptív kormány. A Q50-nek a napokban lesz a hazai bemutatója, ott leszünk mi is
Hatalmas érintőképernyők, bőr, fa, alumínium, modern extrák, sofőrsegédek hada - minden lesz. A kéziváltós dízel vegyes fogyasztását 4,5 l/100 km-esre ígéri az Infiniti
Hát nem tudom, nekem semmi Mercedes nincs az infinitikben. Ha valami akkor olyan érzésem van mintha egy erős olasz ihlet lenne, az EX pl olyan mint egy Alfa 147 nagyon-nagyon sok szteroidot kapott volna (370LE V6, nagy szmájlival). Ugyanakkor az EX egy sima 2lityis dízellel nagy dobás lett volna az európai piacon.
Ha lett volna belépéskotr egy 2.0d a 3lityis helyett, (és mondjuk piacra dobták volna az Essence-et), másként nzéett volna ki a „partra szállás”…
De így Kicsit fura az európai stratégiájuk és ennek mgefleleően borítékolható is volt a bukta, alkalmatlan (túl erős) motorkkal, és nem éppen európai léptáékű modellekkel.
Szeritnem a Q50 már esélyesebb, 4 hengeres dízel nélkül nincs értelme megjeenni a piacon, (viszont a 2.2es megint kcsiit öngól, sosem tanuénak).
Jelenleg az mercedesnek jobban kell a Renault input mint az Inifinitinek a Mercedesé…