Kia cee’d GT: 5 ajtó, 201 LE
Első képeken a cee'd GT. Még az idén a boltokban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem csak három-, de praktikusabb ötajtós karosszériával is támad a Kia cee'd hot hatch. Motor? Egyhat-turbó 201 lóerővel.
A nemrég leleplezett Kia pro_cee'd GT-nél egy fokkal kevésbé ütős a formája, a háromajtósnál viszont jóval praktikusabb és népszerűbb is az ötajtós karosszéria, így kihagyott ziccer lett volna a koreaiaktól, ha nem készítik el a cee'd GT izomkompaktot. A turbópáros premiere a márciusi Genfi Autószalonon lesz, a háromajtós forgalmazása már nyáron, az ötajtósé kicsit később, de még idén kezdődik.
Az erőforrás ugyanaz az 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses benzines turbómotor, ami már a konszerntestvér Hyundai egyedi Velosterében is dohog, csak nem 186, hanem picivel ütősebb 201 LE a teljesítménye. A nyomaték 265 Nm, a váltó 6 fokozatú manuális, a 0-100-as sprintidő 7,9 mp.
A standard cee'dtől a GT-t dupla-dupla LED-lámpás lökhárító, jókora légbeömlő, pár vörös díszcsík és féknyereg, méhsejtes hűtőrács, GT felirat, küszöbspoiler, 18 colos, csinos alukerék és peres gumi, némi ültetés, visszafogott tetőszárny, dupla kipufogó és áldiffúzor, bent Recaro kagylóülés és alupedál különbözteti meg.
A standard cee'dtől a GT-t dupla-dupla LED-lámpás lökhárító, jókora légbeömlő, pár vörös díszcsík és féknyereg, méhsejtes hűtőrács, GT felirat, küszöbspoiler, 18 colos, csinos alukerék és peres gumi, némi ültetés, visszafogott tetőszárny, dupla kipufogó és áldiffúzor, bent Recaro kagylóülés és alupedál különbözteti meg.