Ki tudja, hol a McLaren kipufogója?
Senki sem találja a McLaren rejtett fegyverét
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ha van ilyen, igyekezzen, mert bármelyik konkurens csapatnak megér egy háromnapos VIP-belépőt az információ.
A brit csapat autóját egy hete mutatták be Berlinben, ahol teljesen szokatlan módon a közönség és a fotósok orra előtt rakták össze. Ezen, kisebb csalódásra teljesen konzervatív helyen volt a kipufogó. Csakhogy mire az autó a múlt héten, csütörtökön kigördült a jerezi tesztpályára egy kicsit megváltozott, és volt kipufogónyílás, nincs kipufogónyílás.
Miután négy nap alatt nem sikerült senkinek olyan felvételt készíteni az autóról, amely egy gyanús lyukat ábrázolna, így csak találgatni lehet. Egyes vélemények szerint a hátsó diffúzor fölé vezetik ki valahol a kipufogógázt, mások szerint pedig a versenyző alatt, egészen az autó első felében. Egyik magyarázatra sem sikerült azonban bizonyítékot találni.
Az idén betiltották az emeletes diffúzort (ami a Brawn nagy dobása volt még, ha emlékeznek rá), így az autók hátulján jelentős leszorítóerőt veszítettek a mérnökök. Ezt kellett valami úton-módon visszanyerni. Ezért lett a McLaren oldaldoboza U-alakú, hogy minél több és tisztábban áramló levegőt vezessen a hátsószárnyra. A kipufogó kivezetésének variálásával a mérnökök plusz légáramlatot tudnak juttatni a számukra legkedvezőbb helyre.
A Formula–1-es tesztek a hétvégén, péntektől vasárnapig folytatódnak Barcelónában, akkor lehet folytatni a keresést.
A meclaren újra jó lesz . Csak adnak egy kis elönyt a többieknek.