Még nincs akkora rajongóbázisa, pedig hasonlóan látványos a Formula E is, mint a Formula-1
Bár a
Formula E ugyanolyan hivatalos FIA versenysorozat, mint például a Formula-1, az elektromos autók versenyét - érthető módon - messze nem övezi akkora érdeklődés, mint a több évtizedes múlttal rendelkező száguldó cirkuszt. Egyelőre. A szponzorok és beszállítók viszont már egyre nagyobb számban jelennek meg a Formula E körül is. Most nyáron zárult a Formula E 2018-ban hatályba lépő akkumulátor-beszállítói pályázata, amelyen a várakozáson felül, 9 cég is részt vett.
A Dragon Racing csapat partnereként a Panasonic már a kezdetek óta jelen van a Formula E-ben
A Sony és a Panasonic egyaránt indulása óta aktívan figyelemmel kíséri a Formula E történéseit, és a jövőben akkumulátorbeszállítóként jelen is kívánnak lenni a versenysorozatban. Csakúgy, mint a Total, amely a közelmúltban 1,1 milliárd dollárért vásárolta akkumulátorgyárat. Ezenkívül a Renault, a DS, a Mahindra a Williams Advanced Engineering és a Redbull Technologies szintén pályázatot nyújtott be, a kilencedik résztvevőről viszont nincs biztos információ. Az viszont tudható, hogy 2014-ben például a McLaren Electronic Systems szállította a motorokat valamennyi csapat számára - bár ebből semmilyen messzemenő következtetés nem vonható le az akkumulátorokra vonatkozóan.