Úgy becsomagolták ezt a G-osztályt, mintha nem lenne egyértelmű, hogy ugyanúgy fog kinézni, mint az elődjei (Fotó: Automedia)
A 2018-ban bemutatott, ám látványban még mindig az eredeti, 1979-ben piacra dobott, főként katonai felhasználásra fejlesztett kockát másoló G-osztály harmadik generációjának első ráncfelvarrása közeleg. Leginkább az infotainment rendszere könyörög a frissítésért, egyébként teljesen jó lenne még évekig, a szögletes, retro formája már úgysem fog kimenni a divatból. Ennek ellenére álcázott prototípusok rohangásznak Stuttgartban, amelyek úgy be vannak csomagolva, mintha karácsonyi ajándéknak készülnének egy fa alá.
Oldalról nézve konkrétan nem számítunk semmi változásra (Fotó: Automedia)
Természetesen csak tippelni tudunk, hogy mi lehet az álca alatt, a megérzéseink viszont azt súgják, hogy nagyjából ugyanaz, mint eddig: aligha terveznék újra, ami már lassan fél évszázad óta működik. Várható viszont a lökhárítók óvatos újraformázása és a hátsó LED lámpatestek frissítése, ám a legtöbb változás műszaki, illetve technikai jellegű lesz.
Az autó hátulja hozhatja a legnagyobb külső különbséget, ide ugyanis új lámpatestek kerülhetnek (Fotó: Automedia)
A műszerfalra költözik például az új MBUX rendszer, amely már konkrétan csak a G-osztályból hiányzik, mindezt valószínűleg nem a kisebb Mercedes modellek digitális műszeregységgel kombinált panelje rejti majd, hanem az S-osztályból, vagy mondjuk az SL-Roadsterből ismerős megoldás. Minden bizonnyal megkapják az apróbb változtatásokat a motorok is, ahol a legjelentősebb módosításra a csúcsmodell Mercedes-AMG G 63 változat számíthat.
A fő változások a lemezek alatt és a beltérben várhatók (Fotó: Automedia)