A hengerenkénti kétszelepes, háromliteres V12-es teljesítménye 240 lóerő (Forrás: carscoops.com)
A Ferrari 250 a cég addigi fennállásának legnépszerűbb típusa lett, a 250-es 1953 és 1964 között készült V12-es motorral. Az akkori szokás szerint külső karosszériaépítők építették a felépítményt, a gyár a műszaki alapot szolgáltatta. A Ferrari 250-ből igen sokféle változat készült, a versenypályákon is sikeres típusból a számos karosszériaépítőnek hála szinte alig akad két egyforma példány. A most árverésre bocsátott Ferrari 250 GT Series I Cabrioletből összesen 40 darab készült, ám ebből csupán 4 példány készült Pininfarina karosszériával, így most egy nagyon ritka modell kerülhet valaki gyűjteményébe.
Rendhagyó a zöld belső, sok hölgy megfordulhatott az olasz playboy/arisztokrata mellet, aki elsőként birtokolta ezt a példányt (Forrás: carcsoops.com)
Az autó eredeti tulajdonosa a jó ízléssel rendelkező olasz playboy/arisztokrata, Alessandro Ruspoli volt, aki mellé bizonyosan számos hölgy ült be a zöld bőrrel borított utastérbe, melyhez színben passzoló szövetkárpitozás is készült. Az 1958-as gyártású 240 lóerős Ferrari később az Egyesült Államokba került, ahol teljes felújításon esett át, majd a kilencvenes években számos autós díjat zsebelt be a szépségének köszönhetően. Előzetes becslések szerint a különleges sportkocsi 2 és 2,3 milliárd forint közötti összegért fog elkelni, amely persze befektetésnek sem utolsó.
Ferrari 250 GT Series I Cabriolethez a tengerpart illik a legjobban, gyönyörű formát tervezett a Pininfarina (Forrás: opumo.com)