Kétliteres turbómotort kap a Lexus RC
Megkapja a 200t motort a Lexus RC kupé is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ősszel az RC-be is bekerül a tavasszal az NX szabadidő-autóban debütált 200t turbómotor.
Hamarosan megkapja a Lexus sportos kupéja is a gyár legújabb 2,0 literes turbós benzinesét, amely 245 lóerőt és 350 Nm forgatónyomatékot produkál. Az NX-ben debütált blokk a sportos kupé karakteréhez minden bizonnyal jobban fog illeni, menetdinamika szempontjából sem lehet majd rá panasz. 7,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége 230 km/h, vegyes fogyasztása 7,5 l/100 km, CO2 kibocsátása 166 g/km lesz.
F Sport kivitelben is elérhető lesz az RC 200t, amely Torsen differenciálművet, átdolgozott futóműveket és adaptív lengéscsillapítást is kap. 17-19 col közötti felnik közül válogathatunk, a hűtőmaszk megkapja a sportosságra utaló F betűt, a beltérben pedig perforált bőrkormány, bőr váltógomb és alumínium pedálsor várja majd a vezetőt. Az RC 200t idén év végéig kerül bevezetésre az európai piacra.
Szándékosan tettem azt amit, mivel manónk aki menő eltérő kommunikációs mintázattal rendelkezik mint mi. Az ilyen esetekben általában az a recept működik, hogy megpróbálsz lemenni a kliens kommunikációs szintjére, s úgy próbálod vele megértetni a dolgokat. De mivel ez sem működött így a klasszikus „Carl R. Rogers-i Az érzések visszatükrözése” kommunikációs technikához nyúltam némi ironikus humorral fűszerezve! Sajnos ez sem működik minden esetben- jelen helyzetben sem-, így fel adom a szélmalom harcot, megmaradok a fűszeres szerepében. 🙂
De hogy ne legyek sokadjára se témaromboló, így egy pár adat az említett motorról:
http://www.msn.com/en-us/autos/buying/2016-lexus-rc-200t-headed-to-us-with-turbo-four-engine/ar-BBlmplc
Hiába mondod neki(k). Ez a film részlet ugrott be erről az egész sztoriról.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=WF2PysncLQA[/url]
Ott a pont….ez nagyot nagyot szólt ! Manó fiam aki menősködik, egy könyv főszereplőjévé válhatna, végre történne vele valami az életében 🙂
De hogy ne legyek teljes mértékben témaromboló, íme egy cikk ezen motor kapcsán:
http://www.vezess.hu/teszt/lexus-nx200t-teszt/59296/
Ne menősködj manó fiam, kevés vagy hozzá! 🙂
Ne foglalkozz vele. Komoly elakadásai vannak a csávónak, egy könyvet kitennének. Otthon lehettek komoly gondok neki, elég baj ez. Régen javasoltam neki szakembert de tudod, a skizofrének pont ilyenek. Az alkoholistának is hiába mondod, hogy beteg.
:-DDD
Don Quijote megszólalt! Figyelj a szélirányra, mert hugyos lesz az orcád lovag! :-DDD
Mégis mire várnál többet? Ahhoz kéne valamit felmutatni.
Aki esztelen kempelennel közösködik, annak kár bármit is magyarázni. 🙂
https://www.google.hu/search?q=az+emberi+h%C3%BClyes%C3%A9g+hat%C3%A1rtalan&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCcQsARqFQoTCNyuw7WZkscCFccFLAodA28E3A&biw=1280&bih=887#imgrc=dhBLj0VT3xem2M%3A
Jól van fiam, leülhetsz elégtelen! Csak ennyire futotta?!? Többet vártam volna tőled, én kis naiv, persze veled kapcsolatban tényleg igaza volt Kempelennek. Rolfmao Lol 🙂
Teljesen nyilvánvaló a működési, koncepcionális modell. Ők most vannak abban az evolúciós szakaszban, amikor a jól felépített marketing viszi a szekeret. Elég szar motorokat és ronda autókat adni, mert amin évtizedekig dolgoztak, az beépült a fejekbe, viszik az autóikat. Nincs ezzel gond, a Toyota most kaszálja a legnagyobbat, amit a pénzügyi eredményei is mutatnak.
Minden nagy gyártónak vannak ilyen szakaszai, pl. a VW is élt ilyen időszakot pár éve, ő most éppen durva fejlesztési fázisban van.
Nincs ezzel baj, baj azzal van, amikor hülye gyerekek az autógyártást érzelmi oldalról közelítik. Amit így kapirgálnak az a dolognak csak a felszíne, a marketing által fenntartott héj.
Az európai helyzet változatlan? Igen jelentős növekedés lassan egy fél éve.
A világ második/harmadik legnagyobb piaca. A toyota ugyan zuhan rajta, de a Hyundai szépen kapaszkodik, lassan a Hyundai és a Kia külön is lenyomja,egyiknek sem hazai piaca. A toyota egyre inkább Xar autókat kínál randa és elavult technológiűákkal, a koreaiak meg olyan frissek mint a japánok voltak 20 éve.
Sokkal nagyobb zakót érdemelne a toyota az autói alapján.
Tudom én. 😀
Európában mindenki hülye, csak te vagy villamos! Tudjuk ezt.
Mondom én, hogy annyi az eszed mint a hajad. 😀
Ne humorizáljunk. Arra a kevés benyára amit eladnak elég lenne a gyári V6os. Ahhoz hogy valaki komolyan vegye egy leszabályozott négyhengeres dízelre lenne szükség.Ez a motor megint ékes bizonyítéka hogy nem értik mi történik Európában…
Kempi, tudod car a turbó, hányszor mondjuk még el 😀
Na, megjöttek. :-DDD
Tehát jó!
És most engedjünk teret a sok juhhfejnek:)))
Nem értetek Ti hozzá, ez nem német fostrágyatalicskavágen, hanem Japán 😀
:-DDD
Hány ilyen dogma dőlt meg az elmúlt években. És mindig előkerül egy sülthülye brigád valami agyrémmel. Aztán eltűnnek és jönnek az újak. Ez a hülyeség körforgása. 😀
Ne reménykedj….a Toyota Auris 1.2T tesztnél se köpködték magukat szembe a fiúk, sőt azóta is mélyen hallgatnak!?! Persze vigasztaljon minket a tudat, hogy „pár 10 ezer km után ez is széthullik majd”. Lol:-)
Ez kérem szépen egy tragédia…
Itt most többen harakirit követnek el.
Ez nem fordulhat elő!
😀