Kétliteres turbómotor az Infiniti Q50-ben
A dízel után benzinesből is kínál négyhengerest az Infiniti
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Kantoni Autószalonon a japán Infiniti bemutatta a négyhengeres, kétliteres benzines turbómotorral szerelt Q50-es prémium szedánt.
Kínában mutatta be a közönségnek a legkisebb benzinmotorral szerelt újdonságát, a már Magyarországon is kapható Q50-est az Infiniti. A motor nem japán, hanem a Mercedes-Benztől kölcsönzött, kissé átdolgozott erőforrás. A négyhengeres a 333 lóerős 3,7 literes benzines, a 306 lovas 3,5 literes benzines-elektromos hibrid és a 170 lovas 2,2 literes négyhengeres dízelmotorból álló jelenlegi választékot gazdagítja. Nem véletlen a kínai premier, az új, 1911 köbcentis motor jövő tavasztól elsőként Kínában lesz kapható. A márka motor- és termékoffenzívába kezdett, az elkövetkező öt évben hatvan százalékkal bővítik a választékot és megduplázzák a motorkínálatot.
A közvetlen befecskendezéses, piezo injektoros, Euro 5-ös motor legnagyobb teljesítménye 214 lóerő (5500-as percenkénti fordulatszámon), maximális forgatónyomatéka 320 newtonméter (1250 és 3500-as percenkénti fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre). A kínai autókiállításon az Infiniti bemutatta a Q50-es és a QX50 hosszított változatait is, amelyek csakis a kontinensnyi országban kaphatók. Ezeket az autókat ráadásul helyben gyártják, a termelés 2014 elején kezdődik.
Nem ez a lényeg, de krva nagy az egyxer biztos:)))
Kináról még nem hallottam hogy „kontinensnyi ország”.
Indiáról szokták mondani mert egy szubkontinensen található…
De Ausztrálián kívül kevés országra igaz…