Csak a szokásos módosítások láthatók kívül az S3-ason is. Módosított hűtőmaszk és fényszórók, elöl-hátul átrajzolt lökhárítók és persze a sportmodellen új díszbetétek, kipufogók. Emellett a motorhoz is hozzápiszkáltak, amelynek eredménye még 22 lóerő és 20 Nm megjelenése. Így már 328 lóerőt és 420 Nm forgatónyomatékot tud az S3. Ezzel 4,7 másodperc a 100-as sprintje, a végsebességét pedig elektroinka korlátozza 250 km/h-ra.
Javítottak a hétfokozatú, duplakuplungos automata reakcióidején is, így még gyorsabbak a váltások, miközben az erőt mind a négy kerékhez továbbítja a szerkezet. Ráadásul az S3 is megkapja az RS 3 -ból ismerős osztóművet, amivel a hátsó kerekek között teljesen változó lehet a nyomatékelosztás.
Fém pedálok, sportkormány, fekete tetőkárpit - csak néhány a sportmodell ismérveiből
Új üzemmódot is kapott az S3, így már hatféle választási lehetősége van a sofőrnek. A legújabb a Dynamic Plus, ami a lehető legtöbb nyomatékot küldi hátra. Emellett a futóművet is a megnövekedett teljesítményhez hangolták, nagyobb fékeket kapott az autó, illetve 15 milliméterrel csökkent a hasmagassága a sima A3-hoz képest.
Az ígéretek alapján még ebben a negyedévben megérkezik a márkakereskedésekbe 55 600 eurós alapárral, ami kb. 21,6 millió forintot jelent.