Két éven belül megújul az összes kompakt Volvo, és jön az XC40

Még a V40 kasztnijában tesztelik a Volvo új kompakt crossoverét, az XC40-est

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volvo és Geely platform együttműködése úgy néz ki belendült. A svédek már legújabb közös terméküket fejlesztik, a teljesen új XC40-est.


A Volvo jelenleg a ferdehátú V40-est és annak életmódautó változatát, a körbeműanyagozott V40 Cross Countryt kínálja a prémiumkompaktok egyre népszerűbb szegmensében. A Volvótól már egy jó ideje tudjuk, hogy bár csak 2012 óta kaphatóak, de már ügyködik a leváltásukon. Időközben arról is jött hír, hogy a svédek a kínai anyacégükkel, a Geelyvel közösen fejlesztik az ehhez szükséges műszaki alapokat. A CMA nevű platformra épített új V40-est már jövőre szeretnék bemutatni, a V40 Cross Country sorsa még kérdéses, de a jobb elkülöníthetőség érdekében lehet, hogy ez a változat kimarad a programból. Lesz viszont részint helyette, illetve fölötte egy új XC40 nevű modell.
Hirdetés


Az XC40 2017 nagy újdonsága, a lesből lőtt fotókon még nem is a saját végeleges karosszériáját hordja, hanem az új komponenseket tesztelik egy erre a célra speciálisan átalakított V40-esben. Az XC40 igazi szabadidő-autó lesz, komolyabb hasmagassággal és állítólag formája is a kettővel nagyobb XC90-est fogja idézni. Minden dizájneleme ismerős lesz már a nagytestvérről, és ha igaz, az egykori C30-at idéző C40 képében még további tagokkal bővülhet a sorozat. Az XC40-es legerősebb T5 nevű változata állítólag plug-in hibrid hajtással jön, és a már ismert kétliteres turbómotorokon kívül az orrába belekerülhet a Volvo teljesen új 1,5 literes, háromhengeres turbósa is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

9 thoughts on “Két éven belül megújul az összes kompakt Volvo, és jön az XC40

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Nem tudom feltűnt-e, de ezek a „résmodellek” adják a Volvo eladásainak 3/4-ét! Azopn felül, hogy a Volvo nem egy Porsche vagy egy Jag, ráaádsul ezek a modellek eddig látványosan ugyanabban a szellemiségben készültek, kicsit különc, biztonság-orientált és innovatív darabok.

    Nem értem mivel adánk el a lelküket egy XC40-essel…

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Nem szállóigét kreáltál, hanem mértékadó baromságot. A kettő nagyon távol áll egymástól, ne bízd el magad, a helyzet ebből a szempontból nem, hogy nem rózsás, de egészen kétségbeejtő. Kis túlzással az elmúlt évek legnagyobb ostobaságának is nevezhetném, amit közénk köptél, igazi nagy baj azonban még mindig nem ez, hanem, hogy büszke is vagy rá. Amikor a hülyeség szorgalommal párosul, az szül ilyen hülyeségeket, amit te most sikerként élsz meg.

    Mielőtt belekezdesz a bűnözőzésbe, emlékeztetlek, hogy encore kolléga is szépen elköszönt, mert nem mérte föl, hogy hol a határ.

    Tartsd meg a 3 lépést, jó?

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Örülök, hogy „szállóigét” kreáltam, pedig nem állt szándékomban, csak a VW-fanok szemét szerettem volna felnyitni. A tiedet nem sikerült, de nem élem meg kudarcként. A bűnöző elmének hiába magyarázom, hogy térjen jó útra…

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Hagyd már ezt a hülyeséget. Tombol a fene, de ne beszélj már ostobaságokat.

    Nem betalált a hülyeséged, hanem az elmúlt 10 év általam olvasott legnagyobb badarsága, amit állítottál. Nem vagy te ilyen hülye, mint amilyet csinálni akarsz magadból.

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Ha téged nem zavar, hogy egy autógyár eladja a lelkét, a te dolgod:)

    Nagyon fújod a nótámat már hosszú ideje – így betalált volna? A jó(Toyota) és a rossz(VW) harca…ízlelgesd még egy kicsit. Bosszantsd föl magad rajta, aztán tombolj egy kicsit:)

  • 2017.10.28. at 11:47
    Permalink

    Utánozzák a német triót, mintha muszáj lenne – töltsünk ki minden piaci rést, tömködjük be mindet. Kár, hogy már a svédek is ezt a nótát fújják:(

Vélemény, hozzászólás?