Két ajtó, 1000 Nm: Mercedes S 65 AMG Coupé

Amerikában 300-at is mehet a Mercedes überkupéja

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hatliteres biturbó V12-es motor, 630 LE, 1000 Nm, gigaluxus: bemutatkozik a Mercedes-Benz S 65 AMG Coupé. Ja, és 75 millióról indul.


A Mercedes-Benz virtuálisan bemutatta legújabb nagyágyúját, minden kupék legdurvábbikát, a CL-utód S 65 AMG Coupét. Mert van az a kör, ahol a V8-as S 63 AMG karcsú. Ez pedig 12 hengeres, ennyi.
Hirdetés


A limuzin testvére, az S 65 AMG Coupé 6,0 literes V12-es biturbó benzinmotorját 630 lóerősre és még kerekebb 1000 Nm nyomatékúra lőtték be a mérnökök (ne legyenek kétségeink afelől, hogy volna még potenciál a gigablokkban). A váltó 7 fokozatú automatikus (AMG Speedshift Plus 7G-Tronic), hajtás egyelőre csakis hátul. A 100-as sprintidő 4,1 mp (a 4Maticos S 63 AMG fürgébb), a végsebesség elektronika korlátozta 250 km/óra. Az USA-ban tiltás nélkül és ha van hol, 300-zal is repülhet a bálna.

A széria kerékméret 255/40 R20 elöl és 285/35 R20 hátul. Kerámiafék is rendelhető. Gyári vegyes fogyasztása Euro 6-osan és stop-startosan 11,9 l/100 km, alapára uszkve 75 millió forint. Technikai csemegéi közül kiemelendő az útegyenetlenségekhez jó előre alkalmazkodó, a kanyarokba aktívan bedőlő Magic Body Control futómű. Az első példányok szeptemberben futhatnak be.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Két ajtó, 1000 Nm: Mercedes S 65 AMG Coupé

  • 2017.10.29. at 05:50
    Permalink

    A vetített órák a kormány előtt nem tetszenek, sokkal elegánsabb lenne egy hagyományos műszercsoport, hisz egy digitális karóra sem lesz soha olyan elegáns mint egy hagyományos analóg. Minden bizonnyal pár év múlva mikor már minden autóban digitális lesz az óracsoport, csak a legdrágább autók térnek vissza a hagyományosra, de mikor még kuriózum számba megy ez egyenlőre csak az elit kiváltsága. A következő generáció reményeim szerint hagyományosabb lesz. A hátsó Laguna Coupés lámpa pedig olcsó.

Vélemény, hozzászólás?