Modern technikával születik újjá a Ferrari 250 GTO formája
Évek, de talán évtizedek óta küzdenek sokan azért, hogy a klasszikus Ferrari 250 GTO formáját felhasználhassák. Ez egészen eddig nem volt lehetséges, miután a Ferrari nem engedélyezte senkinek, viszont ők maguk sem használták fel. A levédetés viszont csak akkor érvényes, ha azt bizonyos időn belül fel is használja a gyártó, ez azonban nem történt meg. Így a Ferrari elvesztette a jogokat, ami lehetőséget nyitott a GTO Engineering számára ahhoz, hogy hivatalosan is elindíthassák az új sportautó fejlesztését. A Project Moderna látványterveit most meg is osztották a világgal.
A Project Moderna név alatt futó autóban egy V12-es szívómotor lesz kézi váltóval
A modern kor Ferrari 250 GTO-jának megtervezése nem is annyira egyszerű feladat, mint gondolnánk. Az emberek nőttek a '60-as évek óta, változtak az igények és a modern technikának is több hely kell. A GTO Engineering pedig nem újragyártani akarja a régi GTO-t, modern formában keltik életre az eredetihez leginkább hű dizájnnal. A forma nagyon hasonló, megvan a buboréktető és a három első légbeömlő is, valamint a teljesen kerek lámpák és a kerékjáratok mögötti szellőzők is. V12-es szívómotort terveznek hozzá, melyhez kézi váltót csatolnak. A projekt egyelőre a 3D modellek finomhangolásánál tart, hamarosan átlépnek a következő fázisba, mely az életnagyságú modell elkészítése lesz.
Az eredetihez a lehető legközelebb tartották a formát, a technika modern lesz, ahogy a méretek is
Ilyet kérek azonnal! Hármat!
Micsoda céltalan ripacskodás…karburátoros motor már a jobb fűnyírókból is kihalt. Ezt a modern-klasszikus dolgot a gyártókra kéne hagyni inkább.