Kés, villa, Gallardo, hülyegyerek kezébe nem való
Mit érdemel az a bűnös, akinek a záloga a videón látható?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Lamborghini Gallardo márkatalálkozón különösen veszélyes jelenség a csordaszellem, az elszabadult bikákat nehéz megállítani.
Tiszta szívből remélem, hogy az alábbi fimen szereplő összes Gallardo-sofőrnek elvették már a jogosítványát örökre.
Emlékeznek még arra a balesetre, ami pár éve történt az M1-M7 bevezető szakaszán, amikor egy Techart Porsche 911 és egy Lamborghini gabalyodott egymásba, kenődött szalagkorlátra, majd égett ki?
A két sofőr pillanatok alatt hozott össze százmilliós kárt, súlyos sérülésekkel kerültek kórházba, valahogy mégsem az jutott az eszembe, hogy "jajistenem, szegénykéim, mielőbbi felépülést kívánok!"
Persze senkinek sem kívánom, hogy közlekedési balesetben megsérüljön, vagy annak folyományaként életét veszítse. Nem is a Gallardo-tulajok iránti irigységről van szó, akkor sem, ha a most viselt pólómon tizenöt darab látható. Nem Gallardo-tulaj, Gallardo. Már álomszinten is rég lemondtam minden ilyesmiről, ugyanakkor rajongom az autóversenyzésért, imádom, amikor valaki a tökéletes úton tökéletesen végigvezeti a tökéletes autót. Mondjuk így: Vagy még inkább így. (Akinek ettől nem lábad könnybe a szeme, azt nem is értem, hogy mit keres itt az Autónavigátoron. De.) A zöld Gallardót vezető személynek megvolt a képességeihez mérten tökéletes, értsd nyílegyenes út, rajta a tökéletes autóval, és azt sem jelenhetjük ki, hogy a narancssárga autót vezető sofőr teljesen ártatlan lenne a balesetben, mégis nehéz lenne felmenteni őket az abszolút hülyeség vádja alól. Akinek van pénze Gallardóra, annak track dayre is legyen. Klubként még csoportkedvezményt is kaphatnak, és valószínűleg egy rendes vezetéstechnikai kurzus sem elérhetetlen ezen a szinten.
Ott nem csak azt tanítanák meg, hogy mikor és mennyire, hanem azt is, hogy hol lehet nyomni neki. Ahogy vezetésoktatóm valamikor az első óránkat kezdte:
Emlékeznek még arra a balesetre, ami pár éve történt az M1-M7 bevezető szakaszán, amikor egy Techart Porsche 911 és egy Lamborghini gabalyodott egymásba, kenődött szalagkorlátra, majd égett ki?
A két sofőr pillanatok alatt hozott össze százmilliós kárt, súlyos sérülésekkel kerültek kórházba, valahogy mégsem az jutott az eszembe, hogy "jajistenem, szegénykéim, mielőbbi felépülést kívánok!"
Persze senkinek sem kívánom, hogy közlekedési balesetben megsérüljön, vagy annak folyományaként életét veszítse. Nem is a Gallardo-tulajok iránti irigységről van szó, akkor sem, ha a most viselt pólómon tizenöt darab látható. Nem Gallardo-tulaj, Gallardo. Már álomszinten is rég lemondtam minden ilyesmiről, ugyanakkor rajongom az autóversenyzésért, imádom, amikor valaki a tökéletes úton tökéletesen végigvezeti a tökéletes autót. Mondjuk így: Vagy még inkább így. (Akinek ettől nem lábad könnybe a szeme, azt nem is értem, hogy mit keres itt az Autónavigátoron. De.) A zöld Gallardót vezető személynek megvolt a képességeihez mérten tökéletes, értsd nyílegyenes út, rajta a tökéletes autóval, és azt sem jelenhetjük ki, hogy a narancssárga autót vezető sofőr teljesen ártatlan lenne a balesetben, mégis nehéz lenne felmenteni őket az abszolút hülyeség vádja alól. Akinek van pénze Gallardóra, annak track dayre is legyen. Klubként még csoportkedvezményt is kaphatnak, és valószínűleg egy rendes vezetéstechnikai kurzus sem elérhetetlen ezen a szinten.
Ott nem csak azt tanítanák meg, hogy mikor és mennyire, hanem azt is, hogy hol lehet nyomni neki. Ahogy vezetésoktatóm valamikor az első óránkat kezdte:
A vezetés veszélyes üzem!
Akkor még nem volt Gallardo, úgyhogy nem tehette hozzá, hogy azzal meg rohadt veszélyes üzem. Ha meg valaki még totál kretén is, akkor kész atombombagyár.
R.I.P. gallardo az ijen balfasz sofőrök nem érdemlik meg hogy egzotikumok tulajai lehessenek