Ritkán feszegetett, de az érintettek számára annál kellemetlenebb problémára kínálhat megoldást az Ami For All nevű jármű, amely a szériagyártású Ami mopedautó átalakításából született.
A kerekesszékbe kényszerülő mozgássérültek mindennapi közlekedése számos esetben igen nehezen oldható meg: a legtöbb esetben csak speciális, és általában igen drága átalakításokkal használhatnak személyautót.
Az Ami For All a Citroën, és a PIMAS nevű vállalkozás együttműködéséből született. Ez utóbbi kifejezetten csökkent mozgásképességűek számára alakít át járműveket. Itt a baloldali elöl nyíló oldalajtó nyitási szélességét növelték meg, a beszálláshoz kapaszkodót és kihajtható ülőkét alakítottak ki, a pedálokat kézzel működtethetővé tették, a kormánykerékre pedig az egykezes használatot megkönnyítő gomb került.
A szétszedhető kerekesszék az utasülésen helyezhető el – itt biztosították a lábtérben a kerekek rögzítésének lehetőségét – vagy, amennyiben ketten utaznának az autóban, a hátul kialakított tartón is elhelyezhető.
Műszaki szempontból nem változtattak az Ami paraméterein: az átalakított változatot is 8 lóerős villanymotor hajtja, egy 5,5 kWh-s akkumulátorról, ami 70 km-es hatótávhoz és 45 km/h-s végsebességhez elegendő.
Az Ami For All egyelőre tanulmányautó, és a Citroën még nem közölt arra vonatkozó terveket, hogy gyártaná az Ami módosított változatát.