Ken Block most inkább sivatagban nyelte a port
Viszlát, Gymkhana! Hello, Terrakhana!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Zárt pályáról a természet lágy ölére váltott Ken Block és a Ford Fiesta, hogy bebizonyítsák: egy hegyoldal nem ok gázelvételre!
Hegyre fel, hegyről le. Ezt játszotta most inkább Ken Block a megszokott mutatványok helyett. Az újító kameraötleteket viszont hiányolhatjuk
Úgy látszik, lezárult egy korszak. Kilenc részt élt meg Ken Block híres Gymkhana sorozata, ami egy kevésbé ismert autósport szakágat tett világhíressé. Az önfeledt csapatás látszata és a látványos pályaelemek minden benzinvérűt megérintettek, így tudott több országba, így hazánkba is beszivárogni a gymkhana. Mára lecsengeni látszik a kezdeti fellángolás és abban is biztosak lehetünk, hogy Ken Block új irányzata már kevésbé lenne híres nálunk. Már az utolsó Gymkhana résznél bejelentette az amerikai cipőárus és showman, hogy változás várható: érkezik a Climbkhana, amiben új játékszerével, az 1400 lóerős, biturbós Ford Mustang Hoonicorn V2-vel fog feldriftelni a híres Pikes Peak-i hegyiverseny pályavonalán. Végül azt a videót azóta sem láttuk, helyette a Pennzoil megbízásából a Terrakhanával robbantottak.
Block egyszerűen "knife edge"-nek nevezte Top Gear riportjában a kisfilm legérdekesebb hegyét. Nem akart átzuhanni rajta...
Nem keveset kaphatott a Gymkhana 8 főszereplője a forgatás alatt. Többször is kaján vigyorral dobta el a Fiestát Block