Kémfotón az Opel Astra GSI
250 lóerővel jöhet az Opel Astra GSI
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Úgy tűnik, hogy ismét lesz GSI változat az Astrából, melyet már lencsevégre is kaptak a lesifotósok. A külső csak minimálisan változik, a lényeg a motortér alatt lapul.
Az Opel a Ford Focus ST-vel és a VW Golf GTI-vel kíván versenybe szállni az új Astra GSI változatával. Az Év Autója címre is esélyes "alapmodelleket" próbálva erre abszolút meg lesz az esély, hiszen a K-szériás Astra valóban egy jól sikerült modell lett. Ráadásul, ha ezt megspékelik a GSI várhatóan 250 lóerős turbós benzinesével, akkor egy igazi élményautót kaphatunk.
A külső csak minimális szinten különbözik majd a hétköznapi modellekétől. Az első lökhárítók sportosabb megjelenést kapnak, melyben egy ezüst díszítés is helyet kap majd. A hűtőrács is a sportosságot tükrözi majdan, akárcsak a hátul lévő dupla kipufogó. Várhatóan a belső is hasonló finomhangolásokon esik majd át. A sportosságot minden bizonnyal sportkormány, sport ülések, fém pedálok és egy sportosabb váltógomb testesíti meg. A teljesítményről egy 2,0 literes turbós benzines gondoskodik majd, amely várhatóan 250 lóerős lesz, ez az érték azonban most még csak sejtés, a hivatalos adatokról egyelőre nincs információ. Az előző generációnál is igen potens OPC változat nem fog megszűnni, annak teljesítménye a GSI-ből kiindulva legalább 300 lóerő körül várható. A GSI változat legkorábban a jövő évi Genfi Autószalonon mutatkozhat be, a szalonokba az év közepén futhat be.
tudod, azért néha sajnállak manócska, h ilyen szinten vagy szerencsétlen nah…dehát, most mit csináljak, hogy ha így elbánt veled a sors? :D:D:D:D
Életedben nem olvastam még tőled egy tényt sem. Úgy tényleg nehéz érvelned. Ezt mondom én is.
Neked érvelni, amikor a rideg tények nem érdekelnek?
Pontosan. 🙂
Ezt is érvnek szántad?
Egyre gyengébb vagy.
Ezek a 3-szótagú, csupa E-betűs nevű egyének már csak ilyenek:)
Egyik 19, a másik 1 híján 20:)
Látom túl akarod szárnyalni bezzenev hozzászóló hülyeségeit. 🙂
Ez nagyon gyenge érvecske. Talán még sportcsíkos is a tangád.
Dehogynem, csak el kell olvasni téged és a sleppedet. 🙂
Áááá, van ott még lejjeb az 1% alattiak közt. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[i]„Értelmes hozzászólást tőled nem igazán olvasni,” [/i]
És téged még így sem lehet alulmúlni.
Ismét megvillantottad elméd rejtett tartalékait.
Hiába, ennyit tudsz.
Értelmes hozzászólást tőled nem igazán olvasni, de így vagy önmagad. 🙂
:D:D:D:D:D:D:D manócska piros szegfű kitűzővel a zsíros atlétáján
Ígérd meg, hogy egy életre elköszöntél.
Szevasz.
Tudom az értelmes vitára képtelen vagy.
A többi hülyeséged viszont engem nem érdekel. Szevasz!
Ne magyarázd el. Senki nem kíváncsi a hülyeségedre. Erre sem.
Inkább fuss az irodára, új agit-pro anyagok érkeztek, tegnap láttam futólag az atv-ben.
„Majd most megszeded magad az ÁFA csökkentésből. Jön ráad a jó világ.”
Látod ennyit tudsz!
Ezzel mit is ér el ez a dilettáns bagázs?
Nekem semmi előnyöm nem lesz belőle, de aki építkezik, annak sem.
Az igazi segítség az áfa visszaigénylés lehetősége lett volna. Ha csak részben, már akkor is.
Hát ja. Én úgy szoktam. Ennyire futja. De küzdök, hogy ne csak egy fing varrógépből nézzem a világot, hanem válogathassak. Használt mind, ez van. Cserébe fizetek adót, nem úgy, mint te.
Majd most megszeded magad az ÁFA csökkentésből. Jön ráad a jó világ.
Te figyelj, hülyeségeket beszélsz kubikos. Én tanár? hehe. Ez jó. Mondjuk lehettem volna az is, de mást választottam. Képzeld, ha én tanítottalak volna. Hát neked véged lett volna az első órán annyi ésszel, amennyi neked van. 😀
Használtan te szoktál autókat venni, ami nem is lenne baj, csak úgy adod elő magad mint egy „nagymenő”.
Szerintem saját pénzedből jó ha egy új Suzukit meg tudnál venni, de azért mindig előadod magad.
Céges autóval, benzinkártyával és autók kipróbálásának a lehetőségével nem kéne túlzásokba esned.
Mégis csak egy bukott tanár vagy, aki valakinek a hátán felkapaszkodott a jelenlegi pozíciójába.
Ezt tartsd szem előtt!
Majd használtan megveszed. És veszel hozzá még 100 év garanciát. Mégiscsak egy Opel, annyi kell hozzá.
Ez a motor bőven elég.
Még tetszene és érdekelne is, ha lenne rá megfelelő (5 év és min. 150.000km) garancia.
Az árát valahol 7 millió környékén tartanám reálisnak felszereltségtől függően.
Mégis csak egy Opelről van szó. 🙂
Ahogy terjednek el ezek az intelligens fényszórók, úgy tűnnek el a ködlámpák. Anno (M5-E90) pl. még a fékek hűtése miatt nem fértek be a xenonok mellé, mára már nem is kellenek. Elképesztő módon fejlődik a világítás technika.