Kémfotókon az új Honda Civic
Továbbfejlesztett futóművel érkezik a Honda Civic
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Maradnak a régi elrendezésnél az új Honda Civic futóművét hangoló mérnökök, de megerősítették a torziós rudat és a tartóelemeket.
Észak-Amerikában már piacra dobták az új Honda Civicet, de az attól általában számos ponton eltérő európai változatot csak a Frankfurti Autószalonon fogjuk megismerni. Előzetesként a Honda azért kiadta az autóról szóló első sajtóanyagot, mely a motorok, felszereltség vagy emissziók helyett ezúttal a futóműről szól. A jelenlegi Civicet sokat kritizálták idejétmúlt csatolt lengőkaros felfüggesztése miatt: miközben a konkurens modellek már sokkal modernebb, független több lengőkaros megoldásokat vonultatnak fel, a Honda kitart a helytakarékos, de nem túl kifinomult menettulajdonságokat biztosító elrendezés mellett. A futómű fejlesztéséért felelős főmérnök, Kazuo Sunaoshi úgy nyilatkozott, hogy európai látogatásaik során mindig jelentős lépéseket tettek a kezelhetőség és a menetkényelem fejlesztése érdekében.
Vannak dolgok, amin nem volna szabad spórolni !(vagy legalábbis nem így…)
Ilyenek a fék, a FUTÓMŰ, a kormányszerkezet. Ezek az ember életét mentheik meg és nem úgy, mint a légzsák, hanem úgy, hogy semmilyen kár nem keletkezik sem emberben sem gépben. Úgy tűnik, már ez sem számít,csak a profit…
Felháborító, lassan visszafejlődünk a szekérig….
Kár, hogy az autógyártásnak ez az általános ciklusa; lerontani az előző fejlesztések eredményeit, hogy a következő modellben ismét vissza lehessen javítani azokat, újként feltüntetve! Marketingesek! A mérnökök által kifejlesztett, jól bevált dolgokon nem kellene már változtatni!
(Egyébként tényleg kritikán aluli, zajos, kopogós a jelen Civic futóműve – ezt tényleg elszúrták!)