A lámpák még a régiek, de a lökhárító és a hűtőrács már más: vajon ez csak egy nagyon korai prototípus, vagy tényleg alig változik majd a Z4? (Fotó: Automedia)
Résmodell a BMW kínálatában a 2018 óta gyártott, G29 kódú Z4, így még neki sem álltak a következő generáció költséges fejlesztésének a bajorok. Ehelyett még csak az első komolyabb frissítése érkezik a modellnek, amelyet viszont már közúton tesztelnek. A München utcáin elkapott autón az erős álca ellenére alig látni változást, látszólag csak a hűtőrács és a lökhárítók kapnak modernebb formát. Valószínűleg új fényszórókat is jelent majd a frissítés, ám ezt nem tudjuk biztosan kijelenteni, ezen a konkrét prototípuson ugyanis még a jelenleg kapható modell lámpatesteit láthatjuk.
Hátul is csak a lökhárító változik az elcsípett prototípus kémfotói alapján (Fotó: Automedia)
Információink szerint ugyanilyen költséghatékony lesz a frissítés bent is, a Z4 annyira alacsony szériás, hogy aligha éri meg egy teljesen új belteret fejleszteni bele, így valószínűleg nem fogják beletenni a BMW ívelt kijelzőjét sem. A vászontető alatt jó eséllyel csak apró részletek változnak majd, ahogy a motortérben sem kell komoly újdonságokra számítani. A frissített változat 2023 tavaszán váltja majd a jelenleg futó Z4-est, és várhatóan további legalább 4-5 évig marad valódi, alapoktól fejlesztett utód nélkül.
A motortérben és a beltérben sem érdemes komoly változásokra számítani (Fotó: Automedia)