Kék füstöt ad a VW Bora, csörög is a motorja – mi lehet a baja?
Fizetett hirdetés
Motorolajdoktor: Volkswagen Bora 1.6, 2001
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Aggasztó tüneteket írt olvasónk autójáról, majd feltette a kérdést: "mi lehet a probléma?" Lássuk!
Volkswagen Bora 1.6 16V 2001-es évjáratú autóm van. Jelenleg 337xxx km van benne. 285 kilométerenként 1 litert utána kell töltenem a motorolajból.
Ha lepadlózom, akkor kék füstöt nyom (hideg indításnál is). Illetve, ha eléri a 2000-es fordulatot, akkor valami csörgő hang jön a motorból és akkor is érkezik a kék füst :(.
Nem szeretném eladni. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm válaszát!
Üdv:
Ádám
Az autója valószínűleg ékes példája annak, hogy mi vár arra a motorra, ami nem kapja meg a megfelelő törődést (pl. rossz minőségű, nem megfelelő viszkozitású olajat kap).
A Szakál Metál Kft-ben bármelyik motorfelújítással foglalkozó kollégám jobban tudna válaszolni a kérdésére, de meg merem kockáztatni, hogy gyűrű-csapágy gondjai vannak az autónak.
Azt javasolom, keresse fel a Szakál Metál Kft motorfelújító műhelyét, ahol kiváló minőségben és jó áron meg tudják javítani az autóját.
Üdv.
Olajdoki
Motorolajokkal kapcsolatos kérdéseket várjuk a [email protected] címre!
A Motorolajdoktor a Szakál-Metál webáruházat ajánlja!
A két lökhárító közti rész a probléma forrása 😀
Hehe 🙂
Ékes példája ez a komment a hozzánemértésnek. :DDD
Neked is csak a két füled között van a probléma :DDD
Kukába való mindkettő !!!
De van remény, mert megjöttél te, aki mindig fényt hoz a sötétségbe. A levélíró is biztos nagyon hálás neked a hasznos tanácsokért 😀
Látom itt recskázol egész nap mint egy pöfeteg gomba :-)))