Estek itt már sokan de ekkorát...
Bár egyesek nyilván pont az ellenkezőjét gondolnák normálisnak, Jeremy Foley először, de biztosan nem utoljára indult a legendás Pikes Peak hegyiversenyen. Történt, hogy a felfutás során sajnos alaposan elnézett egy kanyart, s irgalmatlan bukás lett a nagy sietség vége. A Mitsubishi Evo VIII-as szaltók tömkelegét bemutatva állapodott meg a hegyoldal aljában, az autóból szinte semmi sem maradt, "csak" a pilóta és navigátora, Jurij Kuznyecov életét megmentő szupererős bukóketrec. A versenyzőket helikopterrel kórházba szállították, de már ki is engedték - Foley-t törött, begipszelt lábbal.
A 90. alkalommal, első ízben csakis aszfalton, nem vegyes burkolaton megrendezett 20 km hosszú, 3 km-es szintkülönbségű Pikes Peak őrületet abszolútban amúgy egy slick gumis, 700 lóerő körüli Hyundai Genesis Coupé nyerte Rhys Millennel a volánjánál, így hát az sem nagy szám, hogy a 9:46 perces eredmény révén megdőlt Monster Tajima tavalyi, nyomokban Suzuki SX4-et tartalmazó szörnyetegével elért 9:51-es rekordja.
Szerinted, a Hyundai Genesis Coupéban mennyi volt a gyári alkatrész?
Kedves Kántor István.