A frissülő modelleken alig lehet észrevenni a különbséget, kívül-belül megtartották a jól bevált formulát
Természetesen a lökhárítók és a fényszórók elöl és hátul is változnak
Jól bevált a recept, így nem változik sokat az A-oszstály külleme. Enyhén átdolgozták azért a fényszórókat és az autó orrát, hátul pedig alapáron járnak majd a képeken látható LED lámpatestek és az új diffúzor-szerű betét a lökhárítóban. Négy új felnivel is bővül a kínálat, ahogy új fényezések is érkeznek, bent pedig alapárassá válik a Nappa bőrkormány. A középkonzol is kap apróbb változtatásokat, de a 7 colos alapáras, valamint a 10,25 colos opcionális digitális műszeregység, valamint az eddig megszokott MBUX rendszer változatlanul megmarad.
Hátul sem szembetűnőek az A-osztály frissítésével érkező különbségek
Mindkét karosszériaváltozat ugyanazokat az újításokat kapta a maga módján a farára is
A lemezek alatt a benzinmotorok is megkapják a lágyhibrid kisegítést és a 48 voltos rendszert, amitől 13 lóerővel lesznek erősebbek. Utóbbival a hét- vagy nyolcfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó kapcsolási veszteségei is apadnak. A konnektoros hibrid változatok villanymotorjai 7 extra lóerőt kapnak, így 107 lóerőssé válnak. Az AMG változatoknak is jutott némi módosítás, ám igazán komoly dolgokra nem kell számítani ezen a téren sem. Az ötajtósként és szedánként is elérhető A 35 is megkapja a lágyhibrid rásegítést, a váltója pedig innentől nyolcfokozatú lesz, illetve dizájn terén közelebb kerül az A 45 S csúcsverzióhoz, ami továbbra sem lesz elérhető a négyajtós karosszériaváltozatban. Ennek ellenére az A 35 306 lóerős csúcsteljesítménye, valamint 400 newtonméteres maximális nyomatéka nem változik.
Bent sem feltűnőek a különbségek, itt is csak apró részletekhez nyúltak a stuttgarti mérnökök
Az A 45 S egy Street Style Edition nevű, korlátozott ideig elérhető csomagot kap, ekkor a 19 colos, különleges felnik és az egyedi Mountain Grey Magno fényezés mellé egy látványos aerodinamikai csomaggal is gazdagodik. Bent narancssárga díszítésekkel és alumínium berakásokkal dobják fel a legsportosabb változatot. Ez sem lesz azonban erősebb, marad a 421 lóerő és az 500 newtonméteres nyomaték, ahogy a 3,9 másodperces százas sprint és a 270 km/órára korlátozott végsebesség is. Ennek ellenére már nem ez a legerősebb négyhengeres motor, amit sorozatgyártott autóba szerelnek, ugyanennek az M139 kódú motornak a hosszában beépített változata a C 63 AMG-ben ugyanis nem kevesebb, mint 470 lóerőre képes (lásd
itt).
Az AMG csúcsváltozat egy vad külsővel érkező, limitált szériával indítja az új modellévet
Bent is kínál néhány új, vad dekorelemet a különleges AMG kiadás
Ezzel egyidőben a B-osztály néven elhíresült mini-egyterű is megkapja a maga újításait 2023-ra, hogy felvehesse a versenyt az új BMW 2-es sorozat Active Tourer változatával. Itt is óvatosan nyúltak a külsőhöz, szintén opcionálisak a látványosabb első fényszórók, ugyanúgy megvan a négy új, akár 19 colos felnidizájn és a 10 különböző gyári szín is, ám a többi modellhez hasonlóan felárért a B-osztály esetében is bármilyen árnyalat megoldható.
A B-osztály is megkapja ugyanezeket az alig látható módosításokat
Az egyterű belsejében sem kell radikális változásokra számítani
A B-osztály esetében AMG variáns nincs, ellenben egyes dizájnelemek kérhetők rá az AMG-Line csomaggal, a belterében is a korábban már említett módosítások jelennek meg. A hajtásláncok terén itt csak a konnektoros hibrid esetében nő a teljesítmény, ugyanúgy 107 lóerőre, akárcsak az A 250e esetében. Bár most még csak az A-osztály és B-osztály esetében jelentették be ezeket az egyértelműen hasonló módosításokat, az azonos alapokra épülő, szintén Kecskeméten gyártott CLA és CLA Shooting Brake modellek is jó eséllyel azonos szellemiségben frissülnek majd a következő modellévre.
A B-osztály esetében csak a konnektoros hibrid változat kap extra lóerőket