Kátyús útszakasz miatt alakult csoport a facebookon

Már közel 2000 ember háborog az ország egyik, talán legrosszabb útszakasza miatt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy olvasónk hívta fel figyelmünket az ország egyik, ha nem a legrosszabb útjára, a 37-esre. Közel 2000 ember háborog miatta a facebookon.

Múlt héten egy kátyú miatt felborult Renault Scénic sofőrje hívta fel a figyelmet útjaink állapotára, eztán pedig egy olvasónk írt a Felsőzsolca és Gesztely között 2007-ben kétszer kétsávosként, felújítva átadott 37-es út Gesztely és Szerencs közötti szakaszáról, mely kapcsán közel 2000 ember fejezte már ki a facebookon, hogy felháborítónak tartja az út minőségét.
Olvasónk, Szabolcs a következőképp mutatja be a temérdek kárt okozó kátyútengert: "Itt visszatérő problémáról van szó, már évek óta csak toldozás-foltozás folyik ezen a szakaszon, de ezeket a munkákat is csak tavasszal kezdik el. Én már elköltöztem arról a területről, de a szüleimhez haza szoktam még utazni, és eszméletlen, hogy milyen az út.
Pár gondolat, ami vázolja a helyzetet:
    [*] Éjjel az autók egymás után sorban állnak elakadásjelzővel, mert defektet kaptak, eltört az alufelnijük, vagy kiszakadt a futóművük. [*] A kamionok nem az úton, hanem két kerékkel a padkán hajtanak, mert az is jobb, mint az út. [*] A sebesség kb. 40-50 km/óra lehet, persze ha ügyesen vezetsz és ki tudod kerülni a 10-40!!! cm mély aknákat az úton. [*] A facebookon már külön klub alakult, akik utálják a 37-est. A felháborító, hogy ez a terület eleve elhanyagolt a gazdaság szempontjából, de hogy arra vannak kényszerítve az arra utazók (lakók), hogy az ő pénzükből is fizetett útdíj ellenére ilyen körülmények között kell utazzanak, az tényleg mindennek a teteje."
    [/szlista]
    Hirdetés

    Sajnos valóban elszomorító, hogy létezik egyáltalán ilyen állapotban lévő út az országban, ugyanakkor csaknem biztos, hogy nem ez az egyetlen. Marad a tiltakozás, a háborgás, amit pedig tényleg tehetnek az autósok, az a peres, alacsony falú abroncsok helyett a minél ballonosabbak választása és persze az óvatos vezetés, az állandó kerülgetés...
    Fotók forrása: Akiket felháborít a 37-es út állapota facebook csoport
    Tetszett a cikk?

    Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

    Feliratkozom a hírlevélre

    Hozzászólások

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Aki látott már kátyúzást és kicsit is műszaki beállítottságú az tudja hogy csak pénzpocsékolás az esetek 90%. Se portalanítás sem … Arról nem is beszélve hogy útjaink nagy többségének a teherviselő alapja szekerekhez készült. Kátyúzgatás előtt az út leszakadt teherviselő alapját is javítani tömöríteni kéne! Másképpen nincs értelme az egésznek. Rövid időn belül újra csak lyuk fog tátongani. [Szavazhatsz ahogy akarsz, amíg a polgári engedetlen tojást, tortát, aprópénzt (ja bocsi a magyarnak olyan már nincs is, a fillér) ( se tantusz) dobálót garázdának állítják be.]

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Ez most,hogy jön ide ?????? .. erre senki nem kíváncsi ez egy autós oldal .. bármelyik kormány volt hatalmon egyik sem csináltatta meg az utakat .. holott a többszörösét beszedte mindegyik !!!!!!! ..

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Mit is mesélhetnék, hisz előttem ezt már többen megtették. Talán annyit a margóra irnék hogy akad ma országunkban olyan út melyet a múlt század 40-es éveiben készitettek a hazánkban éppen állomásozó német csapatok. Nos ez az út ma is sima mint egy üveglap. Nincs egyetlen kátyú, de még repedés sincs rajta, viszont esőben, télen rendkivül csúszos. A mai aszfaltokat egyszerűen nem fogadja be, lepereg róla. 50-70 km/órás sebességgel kitünően autózható. Egyet nem értek most akkor visszafelé vagy előre tart az útépités technológiája.

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Annak kell örülni, hogy Zsiga Marcell “honatyánk” 40 millás villájához még új utat is építettek. Ebbő a pénzből mosolyogva meg lehetne javítani a 37-es utat. (Persze csak akkor, ha nem Simicska valamelyik cége csinálja, mert akkor kb. 40 méterre futná.) Egyébként kb 1 hónapja jártam a 37-esen, de nem vágyom vissza:(:(

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      A valódi próbléma ott van,hogy nem kátyúzni kell ezeket az utakat, mert a legtöbb magyar út 25-30-40 éve nem volt felújítva !!!!!!!! Ezeket teljesen fölösleges kátyuzni, hiszen pár hét alatt megint ottlesznek azok a lukak ..ezeket az utakat újra kéne legalább 20-25 centi vastagon aszfaltozni olyan réteggel aminek legalább 15-20 tonnás a teherbírása !!!! ..a pénz megvan rá hiszen többszörösét többféle módon beszedték már tőlünk csak épp “elfelejtették” megcsinálni az utakat !!!!! De jópár budai és pestkörnyéki villa felépült belőlük !!!! IGAZ ???? MERT ÚGYE AZÉRT MINDENKI LEGYEN EZZEL TISZTÁBAN !!!!

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Tatabányán a Forrás rádió a hirekbe bemondta ,hogy a kátyubejelentés XY cég vonalán megtehető valamint a városházán a müxaki osztályon.
      Bakker akkor mé nem lehet azokat a “kedves ” közterület felügyelőket megbizni a birságolgatás mellett hogy irogassák fel a kátyukat is,mert már a városközpont az fizetős parkoló zónává vált.

    • 2017.10.30. at 06:43
      Permalink

      Többször kifejtettem már a véleményemet, ezzel kapcsolatban. Sajnos nem egyedi esetről van szó. Biliárd asztal simaságú, 2×2 sávos utakon kéne autózzunk mindenhol, az általunk befizetett, ilyen-olyan pénzekből. Disznóság!

    Vélemény, hozzászólás?