Katonai jármű? Nem, csak egy kínai teherautó!
Az IAA Transportation jártunk, furcsa vagy épp különleges teherautókból pedig nem volt hiány
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Európa legpatinásabb haszongépjármű gyártói mellett a feltörekvő kínai márkák is tiszteletüket tették az idei IAA Transportation mobilitási kiállításon. Meglepetés mindkét oldalon akadt bőven, képek mutatjuk a legkülönlegesebb járgányokat!
A Renault standján természetesen a Master kapta a főszerepet, amelyet megválasztottak az Év Haszonjárművének
Az ID.Buzz többféle verzióját is prezentálták, itt éppen a hűtött raktérrel rendelkező
Az idén bemutatkozó ID.Buzz GTX-et is kiállították
Ugyanez a kinti részlegen is feltűnt, csak épp rendőrautónak öltöztetve. Ahogy az utastérből is sejthető, ezt nem üldözésre vagy rabszállításra találták ki, inkább az egyenruhások mobil irodájaként funkcionálhat
Rögtön az ID.Buzz mellett egy Amarok is feltűnt szirénával a tetején
Innovációk terén sem volt hiány. Ez a furcsa szerzet – vagy hivatalosabb nevén Edag CityBot – egy apró önműködő vontató, amely mögé szinte bármilyen utánfutót lehet rögzíteni. A rendezvényen egy személyszállítót raktak mögé
A tetején található szenzorcsoportról nekem rögtön a WALL-E című animációs film jutott eszembe
A BYD is képviseltette magát
A rendezvény egyik legfurcsább szerzete egyértelműen a Kaiyun kamionja volt. Elsőre akár katonai járműnek is beillene, viszont szó sincs ilyesmiről
A rozsdamentes acéllal megalkotott kasztni egy igencsak puritán belsőt rejt
A rendezvény idejére egy tárgyalónak rendezték be a rakteret
A kisebb testvérei a belvárosi közlekedésben segíthetnek, például ételszállításra foghatóak be
A kisebb haszongépjárművek mellett a nyerges vontatókból sem volt hiány. Scania, Daf, Volvo és Mercedes kamionok is akadtak szép számmal. A galéria lapozható az oldalsó nyilakra kattintva
A kínai autók elleni harc fokozódik, az Egyesült Államok Kereskedelmi Minisztériuma hétfőn bejelentette, hogy javasolja a kínai gyártmányú szoftverek és hardverek betiltását az amerikai utakon közlekedő járművekben. A tervezett szabályozás arra kényszerítené az amerikai és más nagy autógyártókat is, hogy a következő években eltávolítsák az amerikai járművekből a kínai szoftvereket és hardvereket.