A Renault standján természetesen a Master kapta a főszerepet, amelyet megválasztottak az Év Haszonjárművének
Eredetileg az új Transporter világpremierje miatt érkeztünk Hannoverbe, ezzel már külön cikkben is foglalkoztunk, amely
ide kattintva olvasható. A 2024-es IAA Transportation mobilitási kiállítás viszont nem kevesebb mint 13 nagy méretű pavilont töltött meg, így bőven akadt néznivaló ezen túl is. Néhány fotó erejéig viszont maradjuk a VW-nél, és nézzük, miket hoztak el az újdonságon kívül.
Az ID.Buzz többféle verzióját is prezentálták, itt éppen a hűtött raktérrel rendelkező
Az idén bemutatkozó ID.Buzz GTX-et is kiállították
Ugyanez a kinti részlegen is feltűnt, csak épp rendőrautónak öltöztetve. Ahogy az utastérből is sejthető, ezt nem üldözésre vagy rabszállításra találták ki, inkább az egyenruhások mobil irodájaként funkcionálhat
Rögtön az ID.Buzz mellett egy Amarok is feltűnt szirénával a tetején
Innovációk terén sem volt hiány. Ez a furcsa szerzet – vagy hivatalosabb nevén Edag CityBot – egy apró önműködő vontató, amely mögé szinte bármilyen utánfutót lehet rögzíteni. A rendezvényen egy személyszállítót raktak mögé
A tetején található szenzorcsoportról nekem rögtön a WALL-E című animációs film jutott eszembe
A BYD is képviseltette magát
A rendezvény egyik legfurcsább szerzete egyértelműen a Kaiyun kamionja volt. Elsőre akár katonai járműnek is beillene, viszont szó sincs ilyesmiről
A rozsdamentes acéllal megalkotott kasztni egy igencsak puritán belsőt rejt
A rendezvény idejére egy tárgyalónak rendezték be a rakteret
A kisebb testvérei a belvárosi közlekedésben segíthetnek, például ételszállításra foghatóak be
A kisebb haszongépjárművek mellett a nyerges vontatókból sem volt hiány. Scania, Daf, Volvo és Mercedes kamionok is akadtak szép számmal. A galéria lapozható az oldalsó nyilakra kattintva
A kínai autók elleni harc fokozódik, az Egyesült Államok Kereskedelmi Minisztériuma hétfőn bejelentette, hogy javasolja a kínai gyártmányú szoftverek és hardverek betiltását az amerikai utakon közlekedő járművekben. A tervezett szabályozás arra kényszerítené az amerikai és más nagy autógyártókat is, hogy a következő években eltávolítsák az amerikai járművekből a kínai szoftvereket és hardvereket.