Kapósabb a kabrió a háromajtósnál, nincs is rá szükség
Elkaszálják a háromajtós Evoque-ot, vagy 5 ajtó, vagy kabrió kell a népnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még nem ismerjük az Evoque utódját, az első hullámok már el is érték az első generáció végét. Befejezik a háromajtós gyártását, mert amúgy sem kell senkinek.
Sosem gondoltuk volna, hogy az Evoque nyitható tetős verziója veszélyeztetni fogja egy másik modell eladásait. Pedig így lett, a Jaguar Land Rover szerint mióta megjelent a piac egyetlen nyitható puhatetős SUV-ja, azóta senkinek sem kell a háromajtós kivitel. Szintén nincs túl sok háromajtós SUV-ból sem, de aki Evoque-ot vesz, az vagy az ötajtósra szavaz, ők egyébként a vevők 95%-a, vagy ha nem érdekli a praktikum, akkor inkább kifizeti a kabrió felárát, mert az amúgy is vagányabb.
A háromajtós Evoque gyártását ezennel be is fejezik, hisz készleten még úgy is van annyi, amennyivel kihúzzák a modellváltásig, vagy még több is. Az ötajtós továbbra is szépen fogy, ám az már erősen látszik rajta, hogy nem mai modell. A vevői szempontok alapján a Land Rover nem is fejleszt háromajtósat az újból, ötajtósra és kabrióra koncentrálnak, valamint az új hajtásláncokra. Miután Budapesten is lefotózták[/url] már az egyik álcázott, tesztüzemben lévő új Evoque-ot, tudható, hogy modern hajtásláncokat kap, az a példány ugyanis elektromosan közlekedett a fotózáskor. Az új Evoque vélhetően jövőre mutatkozik be, ám addig jó eséllyel az ég világon semmit nem fogunk belőle látni, amíg teljesen el nem készül, ugyanis a JLR befagyasztotta minden kedvcsináló beharangozó fotónak a közzétételét, mióta épp az Evoque-ot másolta le gátlástalanul a kínai Land Wind.