Kantáros nadrág és makkos cipő – Itt az új Fiesta Van!
A legújabb Fiestából is elkészült a teherautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sejthettük, hogy érkezik, de valahogy minden eddigi Fiesta Vannél furcsább az új megjelenése. A külsőt az elődökhöz hasonlóan alakították, hátsó üléssor pedig nincs.
Szinte már hagyomány a Fordnál, hogy elkészítik a Fiesta kisteherautó változatát, ám a legújabb valahogy minden eddiginél furcsábban mutat. Mindez valószínűleg azért van, mert a legújabb Fiesta minden eddiginél csinosabb és látványosabb, így munkaautóként látni kicsit lelombozó. Az eddigi megoldásokhoz híven lefalazták a két hátsó ablakot, a hátsó üléssort pedig teljes egészében száműzték. Az így kialakított raktér teljes térfogata egy köbméter, hossza 1,3 méter.
A hasznos pakolhatóság javára több rögzítőfület és rögzítési pontot építettek ki a kocsi hátsó felében, valamint a raktér padlóját strapabíró műanyaggal vonták be. A birminghami haszonjármű kiállításon bemutatkozott kisautó motorkínálata 1,1 literes szívó háromhengeressel indít 85 lóerővel, valamint kérhető 1,0 literes, 125 lóerős EcoBoosttal és 85, vagy 120 lóerős 1,5-ös dízellel is. Vannak továbbá extrák a személyautóból származóan, ilyen például a Sport felszereltség, ami csinos toldatokat és 18 colos felniket ad, valamint itt is elérhető az Android Autót és Apple CarPlay-t is engedélyező SYNC 3-as infotainment rendszer. De egy valamit ne feledjünk, a Fiesta Van-re már D2-es pályamatrica való Magyarországon. 🙂