Kamu volt, hogy erősebb motorral jön a BRZ STi
Subaru BRZ STi: nemhogy turbó, de plusz erő sincs
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Volt róla szó, hogy STi-tuningot kap a Subaru BRZ, viszont a minap bemutatott tS tanulmány motorjához nem nyúltak. Se turbósan, se másképp, sehogy.
Ő egy GT Pack fekete felnivel, körbespoilerezve. Az sem biztos, hogy jön Európába
Kissé kiábrándító a hír, mindenesetre úgy tűnik, nemhogy turbós nem lesz, de a standard 200 lovas változatnál jottányival sem lesz erősebb az STi által gyárilag tuningolt BRZ kupé. A Toyota GT86 fiastyúkos párjának tS koncepcióját a minap mutatták be a Fuji versenypályán, s kiderült, hogy a módosítások mindösszesen némi külső-belső cicomáról és keményebb futóműről szólnak. Így is, sőt nélkülük is szuper lehet vezetni a hátsókerekes kupét (a GT86-ot legalábbis az volt), csak hát az STi betűk turbót és brutális erőt takartak a múltban.
Azért 200 lóval is jó móka egy ilyen Recaro-üléses kocsi, vagy ha kevés a kraft, nem gyári motortuniggal, turbóssal és kompresszorossal is tele a padlás meg az internet
Az STi (vagy tS?) kétféle kittel készülhet majd: az egyiknek csupán az első lökhárítója egyedi, a másiknak, a GT Pack kivitelnek feketék a felnijei, körbe van spoilerezve, vasalódeszkát cipel a hátán, s Recaro kagylókat ad a sofőrnek és anyósának.