Kamu sebességváltóval érkezhet az első elektromos GTI
A klasszikus GTI-k hangját imitálva mutatkozhat be a Volkswagen első hot hatch-e
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az első GTI emblémával ellátott villanyautó a belsőégésű testvérekre hajaz küllemében, az utastér viszont már az elektromos autók belső terét idézi.
A Volkswagen ID. GTI az első modell, mely nem belsőégésű motorral kapja meg az sportos kivitelt jelző emblémát
A villany GTI 4,1 méter hosszú, 1,8 méter széles, 1,5 méter hosszú, a tengelytávja pedig kereken 2,6 méteres
Szinte megszólalásig hasonlít az ID.2all tanulmányra, ellenben sokkal sportosabb vonalakkal játszik a villany-GTI
Néhány dolgot azért közös a régi elődökkel is, például a "hűtőmaszkot" körbeölelő piros díszcsík
Az ID.GTI a videojátékokat megszégyenítő pályamóddal bírhat, mely nem csak a sebességet, de a pályahelyzetet, és a riválisok köridejét is jelzi a szélvédőn
Maga az utastér az ID.2all koncepcióban látottakat viszi tovább. A kormány mögött elhelyezett kijelző 10,9 colos, míg a multimédiás képernyő 12,9 colos átmérővel rendelkezik
Az elektromos GTI 2026-ban kezdheti meg hódító útját