Jön a téli pihenő a BMW számára, de előtte még volt egy kis kalandja
Bubu és Kerekes Bence szeptember utolsó előtti hétvégéjén egy szlovák Rally Show-n vettek részt a Samarával, amelyet sikeresen teljesítettek, végül a széria kategóriában a 10. helyen értek célba. Két héttel ezután, október második hétvégéjén a BMW-vel az Euro-Ring felé vették az irányt, ahol az SST Kupa záró futamát rendezték. Sajnos az időjárás nem fogadta kegyeibe a rendezvényt, hiszen elég sokáig tartósan esett az eső. Tempós, jó vonalvezetésű pályát sikerült kijelölni a rendezőknek, ám megfelelő gumik hiányában nem igazán élvezhették a versenyt. Három edzőkört követően, négy futamot kellett teljesíteni a versenyzőknek, amelyből a legjobb három eredménye számított a végén. Semi-slickeket raktak fel, bízva abban, hogy nem fog megállni a víz a pályán, és jó lesz a tapadás. Hát a terv sajnos nem jött be, többször voltak a kavicságyban, mint a pályán, de a verseny utolsó futama jól sikerült, ekkor már eléggé felszáradt a pálya, de a végére ez az egy jó futam kevés volt, így a kategória ötödik helyén fejezték be azt a vasárnapot.
Tizenegy év után 2021.10.17-én tért vissza a rali Kazincbarcikára, ahol a Rally2 mezőnye mellett teszt kategória, és a veterán Classic mezőnye is indult. Összesen több mint száz autó koptatta kétszer a több mint 14 kilométeres Rudabánya - Imola, és az 5 km-es Felsőnyárád - Sajókaza közkedvelt gyorsasági szakaszokat. Ezenkívül a Rally2 mezőnyének és a teszt kategóriába nevezőknek a rendezőség beiktatott még egy majdnem 13 km-es Szuhogy - Imola közötti gyorsaságit, amolyan záró szakaszként. Itt Bubu a testvérével, Csabával indul a Classic mezőnyben a Lada Samarával. A szlovák futam óta kapott egy sportkormányt a masina, valamint 14 colos kerekeket, amelyek nagyban fokozták a vezetési élményt. A két-két szakaszt egymás után kellett teljesíteni, közötte kétórás pihenővel a rudabányai gyűjtőállomáson. A győztes az lett, aki a második kört is az előzőhöz hasonló idővel tudta teljesíteni, azaz a legkisebb különbséggel. Sajnos a 14 kilométeres rudabányai szakasz elején a visszaszámlálóból kirázódott az elem, annyira rossz volt az út. Úgyhogy itt rögtön összeszedett a Lada több, mint 15 másodperc hátrányt, de a másik szakaszra orvosolták a hibát. A különbség itt 1,4 mp lett, így összesen 16,9 mp hátránnyal az abszolút 12., a kategória 9. helyén végeztek. Szerencsére a Lada Samara jól működött, egyedül annyi probléma jelentkezett, hogy az egyik kerék 110 felett már eléggé rázott. A BMW-t most elrakják télire, de a Samarát szeretnék még bevetni a Szilveszter Rallye-n.
A Lada még hivatalos lesz a Szilveszter Rallye-ra, ha minden jól megy