Az Alfa Romeo egy hiperautóval búcsúzhat a benzines érától
2018 júniusában jelentette be az Alfa Romeo, hogy érkezik a GTV és a 8C modern köntösbe öltöztetve, de a rajongók nem örülhettek sokáig, hiszen az olaszok hamar visszavonulót fújtak, pedig volt miért bizakodni, hiszen az Alfa hivatalos teaser képeket is közölt mindkét modellről konkrét adatokkal. Az akkori információk szerint a GTV egy négyüléses kupé lett volna, több mint 600 lóerővel és összkerékhajtással. A 8C talán még ígéretesebbnek tűnt, hiszen ennek teljesítményét 700 lóerő fölé tették az alfások, számításaik szerint a 8C álló helyzetből kevesebb mint 3 másodperc alatt elérte volna a 100 km/órát, és még a motort is a mai trendekkel szembe menve középre helyezték az előzetes ígérgetések alapján.
A GTV és a 8C tervezéséről hivatalos információkat is közzétett az Alfa, ám ezek sosem készültek el
Ezzel szemben "csak" egy Giulia jutott az Alfa szerelmeseinek, túlzás lenne azt mondani, hogy ez sovány vigasz, mert az olaszok a Giuliával megmutatták, hogy komolyan számolni kell velük, ha sportautókról van szó. Ma már tudjuk, hogy az Alfa Romeo az évtized végére kizárólag elektromos autókat fog értékesíteni, éppen ezért valószínűsíthető, hogy még utoljára villantanak valami nagyot. A brit Autocar Jean-Philippe Imparatóval, az Alfa Romeo vezérigazgatójával készített interjúja is ebbe az irányba mutat, hiszen az olaszok első embere kifejtette, hogy a szupersportautójuk közel a gyártáshoz, a tervek szerint a bemutatóra sem kell sokat várni, jelen állás szerint ez valamikor 2023 márciusában történhet meg. Az angol lap értesülései szerint viszont az említett modell a tehetősek játékszere lesz, mivel dollárban kifejezve hat számjegyű árcédulát kaphat az Alfa üdvöskéje. A technikai részleteket egyelőre homály fedi, de az valószínűsíthető, hogy a Stellantis nem fejleszt hatalmas költségeken egy új erőforrást egy erősen limitált szériás modellhez, helyette a szupersportautóban is a már látott 2,9 literes V6-os duruzsolhat.