Jót tett a Cactusnak a ráncfelvarrás?
Frissítették a Citroën Cactust, karakteréből vesztett, ám kényelmesebb lett
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megosztó jelenség a Citroën C4 Cactus, a félidős frissítéssel ezen változtattak. Erősen átfaragták, de a lényeg az új hidraulikus futómű és az erősebb motorok.
Kicsit más karakter lett a frissített Cactus, elvesztette azt, amitől jellegzetes volt
A Citroën SUV családjának egyik tagja új arcot öltött, a megosztóra sikerült Cactust faragták át. Nem is kicsit, bár hasonló, olyan érzésünk lehet, hogy ez egy új generáció, pedig a kabin, a padlólemez és a legtöbb szerkezeti elem maradt az eredeti. Rövidebb első és hátsó túlnyúlással született újjá, formák tekintetében a far változott markánsan, a négyzet alakú lámpákat eléggé elnyújtották, eltűnt az Airbump, így már kevésbé karakteres.
A belső észrevehetetlenül változott, van viszont vészfékasszisztens és táblafelismerő
Ha már Airbump, nem jött be a puha elemek használata a franciáknak, így már a C3-ason is csak kisebb felületű és opciós extraként érkezett, a C3 Aircrossra pedig nem is terveztek. A friss C4 Cactusról is eltűntek, de csak elölről és hátulról, az ajtókon csak lejjebb csúsztak. A biztonság kedvéért viszont vannak új vezetéstámogató segédek, mint a táblafelismerő és a vészfékasszisztens.
Furcsa lett a far, a vízszintes lámpákat még szokni kell. Az új hidraulikus futóművel repülő szőnyegen érezhetjük magunkat a Cactusban ülve
A fekete elemek itt nem kemények, valójában azok a Cactuson az Airbump technológiával készültek, puha gumiszerű borítások